• weten jullie nog die emo en Th fan van in de joepie 2 weke gelede ofzow? (gewoon ter informatie xD) is géén fan meer van Th, en is ook nie meer echt emo! dus..mijn mening is dat ze gewoon aandacht zocht, maja, wie ben ik om daar over te oordele?
    en hoe ik dat allemaal weet? nou, dat van geen fan meer, weet ik viavia, ze woont dicht bij mij, en zit op de school waar een paar vriendinnen van een vriendin van mij rondlope xD
    en hoe ik weet dat ze geen emo meer is? nou, kwam ik haar daarnet toen ik naar huis reed tegen, had ze géén make-up meer op, én had ze witte nagelak op.. je herkent haar eigenlijk nog maar amper dan hoe ze in de joepie stond :S
    dus dit effe ter informatie :9~
    dus als hier vriendinne van charlotte zitte, nie kwaad bedoelt dus xD en da van da aandacht zoeke, mijn mening!



    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Like, OMG! Er zeggen hier zoveel mensen dat je elkaar niet in hokjes mag stoppen en tóch doe jij dat! 'Als ze niet meer naar ToHo luistert is ze dus geen emo meer.' Ik las zo'n stukje in je tekst en had echt zoiets van; "Mens, waar slaat dat nu weer op?" Omdat je geen ToHo fan bent ben je geen emo meer ofwat?
    Like; OMG!

    Like, OMG! Er zeggen hier zoveel mensen dat je elkaar niet in hokjes mag stoppen en tóch doe jij dat! 'Als ze niet meer naar ToHo luistert is ze dus geen emo meer.' Ik las zo'n stukje in je tekst en had echt zoiets van; "Mens, waar slaat dat nu weer op?" Omdat je geen ToHo fan bent ben je geen emo meer ofwat?
    Like; OMG!

    like, Joyce eeft da ni gezegd

    (...)
    Iedereen kent haar al, maakt nii uit of ze Witte of Zwarte nagellak opdoet Ö

    nou, ik ken haar ni .

    Wat? Nee ze zegt het misschien niet letterlijk maar dat bedoelt ze er mee geloof me >,<

    (...)
    nou, ik ken haar ni .

    Ik bedoel iedereen in Geel (A)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Wat? Nee ze zegt het misschien niet letterlijk maar dat bedoelt ze er mee geloof me >,<

    welk bedoel je?


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    (...)
    welk bedoel je?

    okeej, Whatever !
    Dat bedoelt ze totaal nii !
    ze stopt Charlotte nii in een hokje !
    Wij wetn heus wl da je, als je geen fan bent, evengoed nog Emo kunt zijn, maar dii is gwn geen vn beide meer !
    dit is pas like, OMG


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Héé? Het is hier toch gevraagd om je eigen mening te geven? Wel, dat DOE IK OOK ^^

    ik heb even geen mening.:S


    AAP

    Héé? Het is hier toch gevraagd om je eigen mening te geven? Wel, dat DOE IK OOK ^^

    Jha turlijk :)
    Ik ben nii kwazd fzo, mr ik bedoel alln mr ..
    Het is nogal .. raar ..
    Eerst sta je als suprfan & emo in de joepie, & 2/3 wekn latr bn je geen fan meer, geef je al je TH spulln af aan een vrindin & ben je gn emo meer :8
    sry als ik kwaad overkwam :)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Like, OMG! Er zeggen hier zoveel mensen dat je elkaar niet in hokjes mag stoppen en tóch doe jij dat! 'Als ze niet meer naar ToHo luistert is ze dus geen emo meer.' Ik las zo'n stukje in je tekst en had echt zoiets van; "Mens, waar slaat dat nu weer op?" Omdat je geen ToHo fan bent ben je geen emo meer ofwat?
    Like; OMG!

    uh? heb ik dat ooit gezegd ofzow?!
    ik zei gewoon dat ze géén fan meer is, en ook geen emo meer, ma wa heeft da 'geen emo' meer zijn te make me 'geen fan van Th meer zijn'?!
    en ik zei toch al, ik wéét dat ze geen emo meer is, omdat ik nog altijd wel emo's herken hoor! en dat was zij duidelijk niet meer! dus het kon even goed zijn dat ze geen fan meer was, maar wel nog emo, maar da's dus nie! ik ben echt nie aant bewere da alle emo's fan zijn van ToHo hoor!
    ma goe, meninge moge gezegd worde! mààr, ik stop mense nie in hokjes!!! zo ben ik gwn nie!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    Ik bedoel iedereen in Geel (A)

    ik woon in Oranje, ne hoor ik woon in Roeselare

    (...)
    ik woon in Oranje, ne hoor ik woon in Roeselare

    lol x'D
    Vond die opmerking van 'ik woon in oranje' geweldig x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    ik woon in Oranje, ne hoor ik woon in Roeselare

    ik woon op de plek waar ze meer hout hebbe dan waar dan ook.. Meerhout :P
    erg beschamende naam eigelijk :$ :P


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    ik woon op de plek waar ze meer hout hebbe dan waar dan ook.. Meerhout :P
    erg beschamende naam eigelijk :$ :P


    dat weet ik und ik heb jou al gezien en jou pa oowk