• weten jullie nog die emo en Th fan van in de joepie 2 weke gelede ofzow? (gewoon ter informatie xD) is géén fan meer van Th, en is ook nie meer echt emo! dus..mijn mening is dat ze gewoon aandacht zocht, maja, wie ben ik om daar over te oordele?
    en hoe ik dat allemaal weet? nou, dat van geen fan meer, weet ik viavia, ze woont dicht bij mij, en zit op de school waar een paar vriendinnen van een vriendin van mij rondlope xD
    en hoe ik weet dat ze geen emo meer is? nou, kwam ik haar daarnet toen ik naar huis reed tegen, had ze géén make-up meer op, én had ze witte nagelak op.. je herkent haar eigenlijk nog maar amper dan hoe ze in de joepie stond :S
    dus dit effe ter informatie :9~
    dus als hier vriendinne van charlotte zitte, nie kwaad bedoelt dus xD en da van da aandacht zoeke, mijn mening!



    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Euhm.. ik denk dat de reden is dat ze is veranderd dat ze steeds werd aangesproken voor emo(kweenie zeker) en werd ze er gek van.

    AANDACHTSTREKKER

    en der is geen andere goede verklaring voor
    :Y) oohGosh DEVORKENMAN (H)


    All was well.

    Misschien. Wou ze eens wat anders?
    Ik zie er ook niet elke dag op mijn best uit, strak opgemaakt, haar gedaan, of wat dan ook.
    Maar als je het zo brengt, lijkt het me dat ze aandacht zocht ja.


    we were young but we were blind.

    ik ben ook niet echt meer fan van TokioHotel meer . ;s
    is dat dan zo erg ?
    Als ik geen fan ben betekent het niet dat ik hun ga uitschelden, of da ik aandacht zocht !
    Iedereen zegt dat het alleen bij TokioHotel is, dat ze zeggen dat hun muziek suckt en dat ze homo's zijn enal . maar jullie doen het zelf . Bij een andere band zou je niet zeggen dat je aandacht zocht als je er fan van was ..
    Sorry maar ik ben Niet akkoord!

    pff zij moet het weten! Ik ben nog 50/50 fan van TH ik hoop dat ze niet TE lang wachten voor hun album. en over je mening



    AKKOORD!


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    ik ben ook niet echt meer fan van TokioHotel meer . ;s
    is dat dan zo erg ?
    Als ik geen fan ben betekent het niet dat ik hun ga uitschelden, of da ik aandacht zocht !
    Iedereen zegt dat het alleen bij TokioHotel is, dat ze zeggen dat hun muziek suckt en dat ze homo's zijn enal . maar jullie doen het zelf . Bij een andere band zou je niet zeggen dat je aandacht zocht als je er fan van was ..
    Sorry maar ik ben Niet akkoord!

    neej, drm zoek je nie direct aandacht, maar wél als je eerst in de joepie hebt gaan staan als echte superfan, en vlak daarna, wanneer je aandacht hebt gekrege, oppeens geen fan meer bent, en oke, tot daar aan toe, maar hoe kun je plots geen emo meer zijn?!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Zeg gwn Da ik een vn haar "vrindinne" ken, hoewel Marie Charlotte nii moet xD
    mr .. weetje, ik begrijp iedereen als je geen fan mr bent fzo .. mr ajb he ..
    Eerst had ze keiveel vn TokioHotel, & nu heeft ze alls vn TH aan 1 vn haar vrindinne gegevn & ze kijkt ni eens meer op het Emo-meisje vanuit de Joepie .. okéé, je kan al es n slechte dag hebbn &zo, mr zy is wl helemaal anders gewordn Ö
    ik zal het nog wl is vragn aan Marie hoe het nu juist zit & dan zien we wel :)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    AANDACHTSTREKKER

    en der is geen andere goede verklaring voor
    :Y) oohGosh DEVORKENMAN (H)

    haha, Me Likes de vorknman :D
    <3


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Nou, ik weet niet wat er in stond want ik heb die niet gekocht äber mss is het wel omdat ze niet herkent wil worden, nuja moet ze maar niet met haar kop in de joepie gaan staan

    Nou, ik weet niet wat er in stond want ik heb die niet gekocht äber mss is het wel omdat ze niet herkent wil worden, nuja moet ze maar niet met haar kop in de joepie gaan staan

    Iedereen kent haar al, maakt nii uit of ze Witte of Zwarte nagellak opdoet Ö


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik vind der een grote aandachttrekker !

    ik bedoel , zit ze ook nog eens te 'liegen' zoals dat mcr en th emo zijn (dat zijn ze niet, mcr toch al zeker niet)en dat je emo kunt 'worden'


    ik haat WnnB :S


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik heb een goed boek voor zo'n personen:
    Hoe word ik jumper in 5 dagen?
    Er bestaan nog andere in die reeks, als je van afwisseling houdt...
    Misschien: Hoe word ik de grootste fan van (band) in 2 dagen, en raak ik er even snel weer vanaf?

    Zoiets ;)


    Did you know it, L, that shinigami only eat apples?

    Ik vind der een grote aandachttrekker !

    ik bedoel , zit ze ook nog eens te 'liegen' zoals dat mcr en th emo zijn (dat zijn ze niet, mcr toch al zeker niet)en dat je emo kunt 'worden'


    ik haat WnnB :S


    Ben het met je eens.

    Stond daar zon lijstje met 'emo' bands.
    Sta mcr er bij, typisch Joepie -.-


    HaveFun!

    de joepie is DOM

    People, who care's? Wat ik bedoel is dat ik geen emo ben en ook nog een beetje ToHo fan ben dus waarom zou ze geen emo meer zijn omdat ze geen ToHo fan meer is? Like, ikluister niet meer naar ToHo maar ben ook geen emo maar zij kan toch nog steeds emo zijn desondanks ze niet meer naar ToHo luisterd? Ik vind dat je niet gelijk hebt. Sorry maar dat's mijn mening erover.