• Het klinkt misschien raar, maar ik heb faalangst voor gym.
    Vorig jaar werd je bij mij in de klas altijd uitgescholden als je iets fout deed (bijv. de bal niet raken, mis slaan met een spel), en nou ben ik niet sportief, dus gebeurde dat redelijk vaak. Ik was daardoor ook altijd zenuwachtig voor een gymles, ik probeerde zo min mogelijk mee te doen. Haalde altijd lage cijfers. Ik voelde me er altijd rot bij. Hierdoor heb ik een vreselijke haat aan gym gekregen.
    Ik ben toen een niveau hoger gegaan, en zit nu in een leukere klas, alleen ik blijf hetzelfde gevoel houden. Vandaag heb ik het voor het eerst aan een vriendin verteld, ik moest er toen bijna om huilen maar zij vindt dat ik het aan de gymleraar moet vertellen. Maar ik weet niet of dat zo verstandig is. Wat vinden jullie dat ik moet doen? Of wat zouden jullie doen?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik vind dat je het gewoon moet vertellen..
    Het hele verhaal.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gwn weer meer mee gaan doen met de gym. Je moet er ff overheen komen, dat duurt miss een paar lessen, maar omdat je deze klas leuker vindt, zal het je best lukken. Ook aangezien zij wrs vinden dat je mee moet doen en meer met je overspelen. Je kunt het wel.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Sowieso vertellen, misschien kn hij je helpen?


    Let it come and let it be

    MissSharp schreef:
    Ik vind dat je het gewoon moet vertellen..
    Het hele verhaal.


    Ik wil dat best doen, maar ik ben bang dat die leraar zegt, dan had je dat vorig jaar toch ook kunnen vertellen? Dan hadden we er iets mee kunnen doen. Ik heb namelijk dezelfde leraar.
    Ik wou het vandaag al bijna doen, maar ik durfde niet. ;$


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dinaggo schreef:
    (...)

    Ik wil dat best doen, maar ik ben bang dat die leraar zegt, dan had je dat vorig jaar toch ook kunnen vertellen? Dan hadden we er iets mee kunnen doen. Ik heb namelijk dezelfde leraar.
    Ik wou het vandaag al bijna doen, maar ik durfde niet. ;$

    Dat is dan pech voor hem, zeg gewoon dat je het toen niet durfde.


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Dat is dan pech voor hem, zeg gewoon dat je het toen niet durfde.


    Weet ik. Ik denk ook wel dat ik het ga doen, want mijn vriendin zei zo mooi van 'Misschien zet hij je dan wel elke les bij mij in het groepje.' Al is het alleen dat, dan zouden die lessen toch leuker worden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik zou het zeggen, want hij zal je dan waarschijnlijk weer meer in de lessen betrekken. Als je het niet zegt, dan ga jij zelf niet het initiatief kunnen nemen?
    (Bij mij gaat dat niet en ik heb ook faalangst. Dus ik weet wel een beetje wat het is)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Ik zou het zeggen, want hij zal je dan waarschijnlijk weer meer in de lessen betrekken. Als je het niet zegt, dan ga jij zelf niet het initiatief kunnen nemen?
    (Bij mij gaat dat niet en ik heb ook faalangst. Dus ik weet wel een beetje wat het is)


    Weet ik, en voor de mensen die het zelf hebben, is het beter te begrijpen. Maar toch ben ik bang voor zijn reactie. ;$


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dinaggo schreef:
    (...)

    Weet ik, en voor de mensen die het zelf hebben, is het beter te begrijpen. Maar toch ben ik bang voor zijn reactie. ;$


    Vraag je vriendin dat ze mee gaat naar de leerkracht en je half verplicht. Het helpt als iemand achter je zit, want dan ga je het ook effectief gaan doen en stel je het niet verder uit.. (Ik doel nu op mijn bezorgde moeder, haha :'D )


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)

    Vraag je vriendin dat ze mee gaat naar de leerkracht en je half verplicht. Het helpt als iemand achter je zit, want dan ga je het ook effectief gaan doen en stel je het niet verder uit.. (Ik doel nu op mijn bezorgde moeder, haha :'D )


    Haha, ja. Ze wilt ook mee, ze zal het met alle liefde doen. ;p
    Maar ik wil niet dat de hele me klas me dan ziet huilen, ik weet gewoon dat ik moet gaan huilen, ik vrij emotioneel.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dinaggo schreef:
    (...)

    Haha, ja. Ze wilt ook mee, ze zal het met alle liefde doen. ;p
    Maar ik wil niet dat de hele me klas me dan ziet huilen, ik weet gewoon dat ik moet gaan huilen, ik vrij emotioneel.

    Ga enkele minuten voor of na de gymles, dan kan je hem alleen spreken en dan is ook niet de gehele klas bij je?
    Ik snap volledig wat je bedoelt. Ik heb ook bijna moeten wenen toen ik voor het eerst naar een psycholoog moest voor mijn faalangst, echt vreselijk. Ik ben waarschijnlijk net zo emotioneel als jij :p Ik ween bij het minste
    Maar je moet het echt doen, het lucht heel hard op!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Ga enkele minuten voor of na de gymles, dan kan je hem alleen spreken en dan is ook niet de gehele klas bij je?
    Ik snap volledig wat je bedoelt. Ik heb ook bijna moeten wenen toen ik voor het eerst naar een psycholoog moest voor mijn faalangst, echt vreselijk. Ik ben waarschijnlijk net zo emotioneel als jij :p Ik ween bij het minste
    Maar je moet het echt doen, het lucht heel hard op!


    Dat denk ik ook! Ik wou het vanmiddag al doen, maar ik was echt bang voor zijn reactie. Ik zie ook echt op tegen dat hele uur morgen! Ik heb er zo geen zin in. Sowieso is faalangst geen pretje! Niemand vind het fijn. Maar ik zal morgen eens kijken of ik het doe...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zeg het. Ik zie slecht en heb astma. Mijn gymdocent weet dat en houd er rekening mee. Ik kan je vertellen dat dat echt helpt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dinaggo schreef:
    (...)

    Dat denk ik ook! Ik wou het vanmiddag al doen, maar ik was echt bang voor zijn reactie. Ik zie ook echt op tegen dat hele uur morgen! Ik heb er zo geen zin in. Sowieso is faalangst geen pretje! Niemand vind het fijn. Maar ik zal morgen eens kijken of ik het doe...

    Je kan het best! Ik sta achter je ^^
    Volgens mij gaat het echt een stuk beter worden als je het vertelt. Je moet weer plezier krijgen in die les gym (:
    Laat iets weten hoe het is gegaan..
    En inderdaad, faalangst is helemaal geen pretje. Vooral niet als het een groot deel van je leven gaat bepalen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Je kan het best! Ik sta achter je ^^
    Volgens mij gaat het echt een stuk beter worden als je het vertelt. Je moet weer plezier krijgen in die les gym (:
    Laat iets weten hoe het is gegaan..
    En inderdaad, faalangst is helemaal geen pretje. Vooral niet als het een groot deel van je leven gaat bepalen


    Dankjewel! Dat denk ik ook. Als ik het gedaan heb, zal ik wel iets sturen. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you