• Het klinkt misschien raar, maar ik heb faalangst voor gym.
    Vorig jaar werd je bij mij in de klas altijd uitgescholden als je iets fout deed (bijv. de bal niet raken, mis slaan met een spel), en nou ben ik niet sportief, dus gebeurde dat redelijk vaak. Ik was daardoor ook altijd zenuwachtig voor een gymles, ik probeerde zo min mogelijk mee te doen. Haalde altijd lage cijfers. Ik voelde me er altijd rot bij. Hierdoor heb ik een vreselijke haat aan gym gekregen.
    Ik ben toen een niveau hoger gegaan, en zit nu in een leukere klas, alleen ik blijf hetzelfde gevoel houden. Vandaag heb ik het voor het eerst aan een vriendin verteld, ik moest er toen bijna om huilen maar zij vindt dat ik het aan de gymleraar moet vertellen. Maar ik weet niet of dat zo verstandig is. Wat vinden jullie dat ik moet doen? Of wat zouden jullie doen?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dinaggo schreef:
    (...)

    Ik wil dat best doen, maar ik ben bang dat die leraar zegt, dan had je dat vorig jaar toch ook kunnen vertellen? Dan hadden we er iets mee kunnen doen. Ik heb namelijk dezelfde leraar.
    Ik wou het vandaag al bijna doen, maar ik durfde niet. ;$


    Als je hem het hele verhaal vertelt, dus dat het kwam door vorig jaar?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zou het inderdaad ook doen, veel heb je er niet op te verliezen toch? En je bent niet de enige die een vreselijke hekel heeft aan gym hoor, ik ben ongelooflijk onhandig, ik kan niet eens normaal rondjes rennen, haha zelf dan raak ik gedesoriënteerd. XD

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 23:14 ]

    Schat, vertel het ook tegen je mentor he het is niet zomaar iets!


    None

    ik heb dat ook


    we danced all night to the best song ever.