• jullie eerste quiz die je ooit gemaakt hebt hier op Q??? nieuwsgierig
    Mijne Als je uitgehongerd was en je krijg plotseling aangeboden om tenen te eten. Welke teen kies je dan?
    Het is ook de enige quiz die ik ooit gemaakt heb :) Hoeveel hebben jullie er al gemaakt??

EDIT: Ik bedoel niet gemaakt in de zin van ingevult, maar in de zin van de quiz zelf ontworpen

[ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 19:11 ]

"Your life. Your choice. Think about what you want."

dance4ever schreef:
    (...)

haha, ach ja, alsof mijn quiz zo geweldig isxD Ik vind dat soort quizen altijd wel melig. xD Maar ik draag zelf bijna nooit make-up dus zal er wel weinig aan hebben.

Maar als ik naar mijn geschreven uitkomsten kijk denk ik echt van: 'Sev, wat bezielde je?!' :'D

Let it come and let it be

lijk jij op mij?
    HAHAHA zo lelijk deze quiz..

Smiling but close to tears.

MisPattinson schreef:
    (...)
    Hahah droog. Ik volg ze op nieuws en twitter. Wordt hyper omdat er iets uitkojt. Bescouw ze als soort van familie:$ Heb nu poster op kamer van BD1 en helemaal hyper. Vanavond komt sneak preview en die moeten ze opnemen enz.xD

Ach ja, zo vinden we allemaal iets awesome, toch?? Datzelfde heb ik met een aantal bands waar ik fan van ben :Y) Owkee ik heb geen twitter - ja die mensen bestaan ook nog xD- Maar ik probeer wel zo up to date mogelijk te blijvenxD Ghehe Taylor Lauther is natuurlijk wel een lekkerding. xD Dus jij bent wrs wel helemaal blij dat je zaterdag BD kan zien en vandaag al de preview. Nice. Ik vind het altijd wel leuk, van die hypere fans, want daar doen ze het toch ook om, artiesten schrijvers etc.

dance4ever schreef:
    (...)

Ach ja, zo vinden we allemaal iets awesome, toch?? Datzelfde heb ik met een aantal bands waar ik fan van ben :Y) Owkee ik heb geen twitter - ja die mensen bestaan ook nog xD- Maar ik probeer wel zo up to date mogelijk te blijvenxD Ghehe Taylor Lauther is natuurlijk wel een lekkerding. xD Dus jij bent wrs wel helemaal blij dat je zaterdag BD kan zien en vandaag al de preview. Nice. Ik vind het altijd wel leuk, van die hypere fans, want daar doen ze het toch ook om, artiesten schrijvers etc.

ROBERT PATTINSON(H) ik belde men vriendin en die mocht toen zat ik vrolijk dansen met bigsmile op mn kamer. kwam ik beneden en mijn ouders mag ze. Ik vrolijk jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa toen moest mijn pa de poster bewonderen en ik ben helemaal hieper

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Counterpoise schreef:
    (...)
    Maar als ik naar mijn geschreven uitkomsten kijk denk ik echt van: 'Sev, wat bezielde je?!' :'D

Haha, ja idd, wat bezielde jexD?? Ghehe ff gedaan, ik ben de rode lipstickxD Owkee ik heb nog nooit lipstift gedragenxDxD Anyway ik begrijp wel wat je bedoelt met dat je hem idioot vind, maar ik vind hem ook wel weer grappig:Y)

MisPattinson schreef:
    (...)
    ROBERT PATTINSON(H) ik belde men vriendin en die mocht toen zat ik vrolijk dansen met bigsmile op mn kamer. kwam ik beneden en mijn ouders mag ze. Ik vrolijk jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa toen moest mijn pa de poster bewonderen en ik ben helemaal hieper

haha, ik merk het. En omg, ahum ik vind Robbert Pattinson - wist niet dat je het zo schreef - niet heel erg knap:Y) Haha, dan hoef je hm in ieder geval niet te delenxDxD Lol leuk dat je daar zo blij van wordt^^ Tis goed als mensen blij zijn.:Y) Ik word echt helemaal blij van het idee dat ik voor sinterklaas een poster krijgen van Linkin Park. Ik heb zo'n awesome poster gevondenxD Maar ja, dat zijn niet het soort posters voor de knapheid van jongens, maar om de awesomeheid van die band. xD

dance4ever schreef:
    (...)

haha, ik merk het. En omg, ahum ik vind Robbert Pattinson - wist niet dat je het zo schreef - niet heel erg knap:Y) Haha, dan hoef je hm in ieder geval niet te delenxDxD Lol leuk dat je daar zo blij van wordt^^ Tis goed als mensen blij zijn.:Y) Ik word echt helemaal blij van het idee dat ik voor sinterklaas een poster krijgen van Linkin Park. Ik heb zo'n awesome poster gevondenxD Maar ja, dat zijn niet het soort posters voor de knapheid van jongens, maar om de awesomeheid van die band. xD

Je meot me eens zien enn horen. MWoehahahha fck freaking hyper en stuiterig

MisPattinson schreef:
    (...)
    Je meot me eens zien enn horen. MWoehahahha fck freaking hyper en stuiterig

Ghehe, rondjes om de tafel heen aan het dansen van blijheid?? Ik ga ook altijd springen als ik blij ben.:Y) En dan heel veel lachen en dan gaan mensen altijd vragen of het wel goed met me isxD JAAAA HOOOOR HET GAAT HEEEL GOED MET MEEE!!! xDxD En dan ben ik dus ook heel druk.

dance4ever schreef:
    (...)

Ghehe, rondjes om de tafel heen aan het dansen van blijheid?? Ik ga ook altijd springen als ik blij ben.:Y) En dan heel veel lachen en dan gaan mensen altijd vragen of het wel goed met me isxD JAAAA HOOOOR HET GAAT HEEEL GOED MET MEEE!!! xDxD En dan ben ik dus ook heel druk.

ik heb het gevoel dat ik echt op 100000000000000km boven mijn lichaam van de blijdschap zweegf

ik voeg je toe je bnet gezellig

MisPattinson schreef:
    (...)
    ik heb het gevoel dat ik echt op 100000000000000km boven mijn lichaam van de blijdschap zweegf

haha, is het daarboven niet koud dan?? O nee wacht... dat voel je toch niet zolang je maar aan Robbert Pattinson denkt, want daar krijg jij het wel warm van:XxD

MisPattinson schreef:
    ik voeg je toe je bnet gezellig

Hihi, heb ik ook net gedaan, jij bent ook gezellig:Y) En en en OMG ik hou echt zo veel van So you think you can dance en ik ben het met je eens. Anthony en Nina zijn echt super goed.

De Grote Wiens Brein Wil Jij Bij Een Vis Implanteren Quiz!
    *faal*

A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

Ik heb er geen :Y)

As travars

Moriarty schreef:
    Ik heb er geen :Y)

haha, tja dat kan ook