• gister heb ik like ongeveer 2 uur geleerd en geoefend enzo. En gisteravond dacht ik van: "het moet wel een 6 worden _O_"

    en like: het pw was Vet lastig x_x
    en iedereen vond het moeilijk en niemand van mijn klas had het echt af. -WEl kinderen die het afgeraffeld hebben en sowieso een 1 / 2 hebben.- Maar goed.. ik baal best wel :3
    want like; ik heb meer dan 2 uur zitten leren, en er kwam NIETS van hoofdstuk 6 in, terwijl de opgegeven stof was "hoofdstuk 6, paragraaf 1 en 2 van hoofdstuk 7 en indexcijfers."
    En like;
    ik heb zeker een onvoldoende, en het is zeker lager dan een 4, dus sta ik tekort. Want het telt leuk Vier keer mee.

    En dus baal ik aan de ene kant best wel erg :x
    Gelukkig heb ik nu economie afgesloten en het ik het nooooooit meeer :9~
    wie kan er nog meer niet economie? :3

    Economie was ik goed in, tot ik M&O deed op havo :'DD
    Toen stond ik een 5 op m'n eindlijst. But /care, ben geslaagd.


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha ik deed geen ene flikker bij economie en haalde nog 7s, maar ik vond het zo kut. Dus ik liet het vallen en mensen die het nu hebben, zeggen dat het moeilijk is. Dus ik blij dat ik het niet heb :Y). Shit van je cijfer zeg!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik heb economie juist gekozen, omdat ik dan echt alle kanten op kan.
    En de leuke docent gaat weg dus krijg ik volgend jaar Eddie, die op zich hartstikke aardig is, maar in de lessen hartstikke streng (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    IK!
    Ik sta een 4.4, maar door een presentatie een 5.3. Vandaag PW gehad :/ Ik zeg altijd dat het goed is gegaan en dan krijg ik alsnog een 3. Dus ik weet niet hoe het is gegaan.


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    IK!
    Ik sta een 4.4, maar door een presentatie een 5.3. Vandaag PW gehad :/ Ik zeg altijd dat het goed is gegaan en dan krijg ik alsnog een 3. Dus ik weet niet hoe het is gegaan.

    ik zeg gewoon eerlijk dat het slecht ging voor mijn gevoel. Of goed -wat alleen in het begin van het jaar voorkwam x'D-

    Maar dit weet ik heeel zeker dat het onvoldoende is, want we moesten een balans opstellen, en die klopte voor geen ene centimeter x'D
    naja, en ik had het niet af, en er zitten vast overal rekenfouten :3

    ik kan het opzich wel maar die proefwerken van ons zijn ook vet moeilijk.. bij ons krijgt ook bijna nooit iemand het af


    She said: I gotta find out for myself

    Ik leef met je mee. Ik vind economie echt een klotevak. Wat ik ook leer, een voldoende halen zal me nooit lukken D:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik krijg geen economie omdat ik gymnasium ga doen.


    Food.

    IlvaYork schreef:
    ik krijg geen economie omdat ik gymnasium ga doen.

    dan nog hoor.. :')
    bij ons heeft het gymnasium ook gewoon economie,
    en gymnasium is gewoon atheneum met grieks en latijn.
    ik doe atheneum..
    Dus jij krijgt het ook. In de derde. :')
    - i think-

    Morgaine schreef:
    Haha ik deed geen ene flikker bij economie en haalde nog 7s, maar ik vond het zo kut. Dus ik liet het vallen en mensen die het nu hebben, zeggen dat het moeilijk is. Dus ik blij dat ik het niet heb :Y). Shit van je cijfer zeg!


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Voor economie leer ik gemiddeld een heel weekend achter elkaar om het te kunnen. :x

    En ik ben er niet slecht in, het is gewoon zó veel. :')

    jammer :(
    maar vlgende keer beter tog?!

    Miertje je moet echt ophouden met dat like, dat is like gewoon zo irritant om te lezen :'D

    En het is wel kut voor je maar komt wel goed!


    -

    Mijn vader is economie leraar etc. en hij wil graag dat ik er goed ik ben er ik ben er normaal in. Meestal soms zevens en ik heb een keer een 9,7 gehaald. maar voor het proefwerk dat ik vandaag heb gemaakt heb ik waarschijnlijk een 5 maar ik kies tocm maar Economie en Maatschappij want ik wil rechten studeren


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Genius schreef:
    Miertje je moet echt ophouden met dat like, dat is like gewoon zo irritant om te lezen :'D

    En het is wel kut voor je maar komt wel goed!


    Haha, weetje, ik had niet eens door dat ze zo vaak 'like' schreef toen ik het las, maar toen zag ik jouw reactie en ging ik het overlezen, en toen merkte ik het pas, haha x'D.

    Maarja, ik ben redelijk in economie. Niet echt heel goed, maar het verschilt eigenlijk per onderwerp. Dus misschien zullen bepaalde onderwerpen jou ook beter liggen dan andere, waardoor je volgend jaar toch gewoon een voldoende kunt blijven staan? (:


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.