• Girls, you are the world to me <3

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 14:46 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Maliksshoes schreef:
    (...)
    grrr.
    en ik ga dit hem vrijwillig vertellen..

    das ook kut, maar waarom?


    Ik blijf er bij dat ik het knap vind dat je dingen vrijwillig verteld aan je mentor. ö

    Mmh ze hebben plakgum in de opening van mijn kluisje gestopt, waar die sleutel in moet. Nu is het er wel weer uit maar moet het toch zeggen. + ik moest naar mijn mentor toe gaan als het getreiter weer begonnen was. En mijn ouders willen graag dat ik het aan mijn mentor vertel. Dus ik heb geen keus, maar ik vertel dingen liever niet vrijwillig. Ik houd het liever voor mezelf, mja.


    Remember when...

    oke mijn laptop deed dus niks meer, dus ik die uitzetten, gaat ie niet meer aan -_____-


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Muziek laat mij nooit huilen, behalve als het onder een film staat c:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    LegoHouse schreef:
    (...)

    Ik blijf er bij dat ik het knap vind dat je dingen vrijwillig verteld aan je mentor. ö

    Mmh ze hebben plakgum in de opening van mijn kluisje gestopt, waar die sleutel in moet. Nu is het er wel weer uit maar moet het toch zeggen. + ik moest naar mijn mentor toe gaan als het getreiter weer begonnen was. En mijn ouders willen graag dat ik het aan mijn mentor vertel. Dus ik heb geen keus, maar ik vertel dingen liever niet vrijwillig. Ik houd het liever voor mezelf, mja.
    Wat kinderachtig (bat)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Mutant schreef:
    Muziek laat mij nooit huilen, behalve als het onder een film staat c:


    mij wel, heel snel. Als een lyric mij raakt of ergens aan laat denken dan gaat het al heel snel haha.


    Remember when...

    IK BEGON HIER GISTEREN OP TINYCHAT TE JANKEN ;$


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    THERE'S A PARTY IN MY TUMMY, SO YUMMIE SO YUMMIE


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik huil eigenlijk nooit. Wat ben ik toch weer hard.


    Food.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Tranquillo schreef:
    (...)Wat kinderachtig (bat)


    jup.


    Remember when...

    LegoHouse schreef:
    (...)

    Ik blijf er bij dat ik het knap vind dat je dingen vrijwillig verteld aan je mentor. ö

    Mmh ze hebben plakgum in de opening van mijn kluisje gestopt, waar die sleutel in moet. Nu is het er wel weer uit maar moet het toch zeggen. + ik moest naar mijn mentor toe gaan als het getreiter weer begonnen was. En mijn ouders willen graag dat ik het aan mijn mentor vertel. Dus ik heb geen keus, maar ik vertel dingen liever niet vrijwillig. Ik houd het liever voor mezelf, mja.

    Ik ook, maar als ik hem dit niet vertel krijg ik alleen maar meer gezeik.
    dus ja, dan doe ik het maar..


    Some things are changing too much.

    IK KIJK WEER THE VAMPIRE DIARIES, DUS LATE REACTIES WAARSCHIJNLIJK (krul)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Tranquillo schreef:


    OMYNGOD. DIT IS GEWELDIG. IK HAD ZOON MEDELIJDEN MET DE CARROTS. KOM MAAR IN HESTERS TUMMY.


    Remember when...

    LegoHouse schreef:
    (...)

    Ik blijf er bij dat ik het knap vind dat je dingen vrijwillig verteld aan je mentor. ö

    Mmh ze hebben plakgum in de opening van mijn kluisje gestopt, waar die sleutel in moet. Nu is het er wel weer uit maar moet het toch zeggen. + ik moest naar mijn mentor toe gaan als het getreiter weer begonnen was. En mijn ouders willen graag dat ik het aan mijn mentor vertel. Dus ik heb geen keus, maar ik vertel dingen liever niet vrijwillig. Ik houd het liever voor mezelf, mja.

    Wow, dat soort mensen zijn echt zo kinderachtig D:
    maar sterkte en ik vind het echt knap dat je het dan nog aan je mentor vertelt. En je weet het he, je kan me altijd zeggen als er wat is <33


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Avil schreef:
    Ik huil eigenlijk nooit. Wat ben ik toch weer hard.

    Ik moest vanochtend nog huilen, omdat er een spin op mijn hoofd viel D:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!