• Daarjuist hadden ze het in Volt (Belgisch programmma) over dat kinderen zich al Sexy kleden.
    En dan Jonge Meisjes vooral tussen de 10 en 14 jaar.
    Ze vroegen of dat jonge meisjes zich Sexy mogen kleden.
    Daarmee bedoelen ze zoals korte rokjes , Decolleté etc.
    Dus wat vinden jullie

    "Mogen Jonge Meisje tussen 10 en 14 jaar zich Sexy Kleden?"
    Vinden jullie dat kunnen dat ze zich zo kleden?

    Ik vind persoonlijk 10 jaar veel te vroeg.12 eigenlijk ook.
    Vanaf je 13 , 14 jaar kan je al eens proberen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik vind dat ze moeten doen wat ze niet laten kunnen, maar dan moeten ze ook niet klagen als er iemand in hun decolleté heeft gekeken.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    *facedesk* Don't get me started.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ik ben 14 en ik vind dat een lage decolleté op mijn leeftijd kan maar hele korte roken niet :Y)
    en jonger dan ik: Kill it with fire!


    Shoganai i ne~

    Meisjes van 10 horen nog geen decollete te hebben. Ze hebben nog niet eens borsten of andere lichaamsvormen dan, dus dan is het gewoon dom. Vind ik.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik vind het niet passen, nee.
    Vanaf 15 oke, maar die leeftijden die ze opnoemen vind ik véél te jong


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Als je je op je 10 al als een slet wilt gedragen, ga je gang. Maar ga dan ook niet lopen zeiken als je commentaar krijgt ofzo.
    Ik vind het niet kunnen, maar als zij er bij willen lopen als een hoer.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik ben 14, en ik heb een heel kort spijkerrokje en een shirt met een V hals die allebei nogal sexy zijn. ik vind het bij mezelf kunnen, maar bij sommige meisjes die dezelfde leeftijd hebben maar er veel jonger uit zien vind ik het niet kunnen.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Lol, humor als meiden tieten willen laten zien die ze nog niet eens hebben.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind het eigenlijk een beetje sneu als echt kinderen van 10 of 11 dat gaan doen. Ik bedoel, eigenlijk niemand heeft dan nog wat. Waar wil je dan mee showen? En nouja, bij kinderen van mijn leeftijd (14) irriteer ik me soms ook wel een het hoergehalte.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Cerebellum schreef:
    Ik vind het eigenlijk een beetje sneu als echt kinderen van 10 of 11 dat gaan doen. Ik bedoel, eigenlijk niemand heeft dan nog wat. Waar wil je dan mee showen? En nouja, bij kinderen van mijn leeftijd (14) irriteer ik me soms ook wel een het hoergehalte.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Als pedagogisch medewerker kan ik dit niet goedkeuren (joehoe)


    -

    Nee, die kinderen vragen erom om verkracht te worden.
    Met 14.. hm.. ja 't gaat. idk. Nja, zelfs bij ons draagt niemand zoiets, of we hebben zo'n legging aan weetjewel. Maar niet met blote benen en dan een rokje tot net over je reet. Altho, zo'n sukkeltje heeft dat wel. En toen ze bukte zag ik haar ass... iel..


    I live for the applause, you will die for it.

    Ancient schreef:
    Ik vind dat ze moeten doen wat ze niet laten kunnen, maar dan moeten ze ook niet klagen als er iemand in hun decolleté heeft gekeken.


    Let it come and let it be

    Rizardo schreef:
    *facedesk* Don't get me started.


    26 - 02 - '16

    Ik vraag me al heel mijn leven af waarom je een decolleté zou dragen als je geen borsten hebt.
    Sws, onder 14 vind ik het ontzettend hoerig.


    Has no one told you she's not breathing?