• Ik heb dus mijn nieuwe verhaal - wat niemand overigens leest - en ik vind dat de titel niet echt klopt..

    Vroeger woonde Yunero in Amsterdam. Maar haar ouders wilden rustiger wonen, dus ze verhuisde naar het plattenland. Yunero ging mee, op voorwaarde dat zij de zolder mocht hebben.
    Dat mocht. Yunero kreeg de zolder. Nieuwsgierig begon ze alles door te snuffelen. Ze komt oude krantenknipsels, dagboeken tegen, die ver teruggaan in de tijd.
    Wat ze zich niet beseft, is dat er veel mensen zijn die niet willen dat ze dit allemaal uitzoekt..



    Dat is wat ik zegmaar als voorstukjke hebt, waar nog bij komt, dat ze een heleboel gevaarlijke dingen gaat uitzoeken en dat blijkt dat de dagboeken een bepaalde gevaarlijke kracht hebben die zij kan activeren enz..
    Ik kom er niet uit. Op dit moment hebt ik als titel: "the past in my hands" maar dat vind ik niet kloppen. Ik ben niet zo goed in titels, dus ik hoop dt iemand me kan helpen?

    Stiekem is dit ook m`n eerste story, dus ik hoop dat een goede titel me aan abo's helpt ^^

    Bedankt alvast!

    Xx.


    You can say, whatever you want, but I will never change because you said so.

    hmmmm.

    laat me even denken, misschien kom ik hier wel op terug.

    :)

    The secrets of the attic.

    Is er een soort van vloek op zolder?
    dan kun je deze doen;
    The curse on the attic.

    of een mengsel van de 2 hierboven;

    The secrets of a cursed attic.

    - Searching something I shouldn't know
    - Searching something I'm not supposed to know
    - Not just a regular attic
    - No ordinary girl
    - An attic full of magic
    - Never knew what I could do

    Ik weet niet of je het iets vindt? Je ziet maar :')


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    trouwens het is platteland.

    secrets in the attic


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.