• Ik had zin om een RPG te openen, en HP was het eerste wat er in me opkwam. En ik weet dat er al veel zijn, maar er is niets mis met another one.


    RULES
    - Er is geen vaste verhaallijn, maar het moet wel allemaal met het originele verhaal kloppen.
    - Het speelt af in de tijd dat Harry ook op Hogwarts zit.
    - Je mag max. 3 personages.
    - Alleen zelf verzonnen personages.
    - Ik geef een startsein.
    Vragen mogen altijd gesteld worden. :)


    ROLLEN
    Gryffindor
    - Kyndall Seinga (Maysilee)
    - Zoey Sijnders (Buddy)
    - Valery Diamond (dandelion)
    - Alison Dallas (Clove)
    - Amelia Campell (twilight132)
    - Matthew Donalds (Gnome)
    - Sam Waters (Harrison)
    - Daman Adams (BeyondOurOwn

    Slytherin
    - Alexandria Yasea (Pariah)
    - Raven Wall (Scissorhands)
    - Jeanne Racium (Pariah)
    - Anthony Fernandez (Maitresse)
    - Arlené Seinga (Maysilee)
    -


    Ravenclaw
    - Reachell Stone (RainbowDay)
    - Katherine Bright (LiveToday)
    - Dana Robinla (Buddy)
    - Ryan Newman (Gnome)
    - Alec Sadler (LiveToday)
    - Eli Samandar (Drella)
    -

    Hufflepuff
    - Delilah Morgan (Harrison)
    - Rae Rowles (Anhysbys)
    - Gwendolyn Black (LoveLost)
    - Miley Donalds (Maysilee)
    -


    INVULLEN
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd & geboortedatum:
    Bloed:
    Leerjaar:
    Afdeling:
    Uiterlijk (foto en beschrijving):
    Familie:
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 20:47 ]


    There's power in the words you whisper.

    Voornaam: Jeanne [Spreek uit: Zjien.]
    Achternaam: Racium
    Volledige naam: Jeanne Racium
    Bijnaam: Jea
    Leeftijd & geboortedatum: 24-07-1995, 16 jaar.
    Bloed: Halfblood
    Leerjaar: 6th year.
    Afdeling: Slytherin
    Uiterlijk (foto en beschrijving):


    Jeanne is een meisje dat erg onzeker over zichzelf is. Zij vindt zichzelf oprecht helemaal niet mooi, maar anderen zien het tegendeel. Ze pesten haar er wel mee bij de Weasly's te horen, maar hier rekent ze snel mee af door iedereen te vervloeken die er ook maar iets over zegt. Ze is kort, maar wel slank. Haar haren draagt ze altijd los, maar bij grote uitzondering, een feest, opgestoken. Ook haar ogen zijn beeldschoon, ze zijn superblauw, en het lijkt alsof je in haar ogen kunt verdrinken.
    Familie: Haar vader is een Muggle, en hier schaamt ze zich ten zeerste voor. Ze houdt hem dan ook zo veel mogelijk uit de buurt van haar vrienden. Haar vader heeft een winkelketen, die zich uitgebreid heeft over de hele wereld. Hij is dan ook multimillionair, en verwent Jeanne hier heel erg mee. Haar moeder werkt op Diagon Alley; ze maakt schoon bij Borgin & Burkes.
    Extra: Voor een Slytherin is Jeanne belachelijk onzeker. Als je iets gemeens tegen haar zegt, raakt ze hier bijne depressief van.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Voornaam: Anthony
    Achternaam: Fernandez
    Volledige naam: Anthony Mason Fernandez
    Bijnaam: Andy
    Leeftijd & geboortedatum: 17 (21 januari 1994)
    Bloed: puurbloed
    Leerjaar: 7de
    Afdeling: Slytherin
    Uiterlijk (foto en beschrijving):

    Andy is 1m85 en erg gespierd. Hij heeft donkerbruine ogen, ze zijn bijna zwart en donkerbruine haren. Andy heeft Spaans bloed in zijn aderen stromen. Op zijn rug heeft hij een groot litteken van toen hij ooit eens bij zwerkbal in de tribune was gevallen.
    Familie: Zijn moeder, Anna-May Sanchez is een Spaanse schoonheid en ook een puurbloed heks net als haar man Rowan. Andy heeft geen broers of zussen en net als zijn ouders wilt Andy later voor de duistere kant kiezen.
    Extra: Andy is eigenlijk een gevoelige jongen, maar verbergt dat onder een hoop haat.



    Anthony Mason Fernandez


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jullie mogen nu lekker beginnen. (:


    There's power in the words you whisper.

    Voornaam: Arlené
    Achternaam: Seinga
    Volledige naam: Arlené Julliete Seinga
    Bijnaam: Lene
    Leeftijd & geboortedatum: Arlené is 15 jaar en is geboren op 20 November
    Bloed: Pureblood
    Leerjaar: het vijfde
    Afdeling: Slytherin
    Uiterlijk (foto en beschrijving):


    Arlené is een mooie meid met bruine haren, ze heet zee blauwe ogen en een dun lichaam met veel vrouwlijke vormen.
    Familie: Arlené komt uit een pureblood familie haar vader is een deatheater ze is daar erg trots op, hij is erg trots op haar door dat ze in Slytherin zit.
    Haar twelling broer Kyndall zit in Gryffindor en is voor haar maar een onderkruipsel, de jongste van het gezin Lysander zit nog niet op Hogwarts.
    Extra: Arlené zit in Quidditch team van Slytherin

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 22:00 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Voornaam: Alison
    Achternaam: Dallas
    Volledige naam: Alison Bryce Dallas
    Bijnaam: Ali, Ali D
    Leeftijd en geboortedatum: 14 Juni ~ 17 jaar
    Bloed: Halfbloed heks.
    Leerjaar: 7e leerjaar
    Afdeling: Gryffindor
    Uiterlijk:


    Alison heeft bruine haarlokken, die golven en soms zelfs krullen. Ze heeft groene ogen die perfect passen bij haar haarkleur. Ze draagt vaak donkere kleding, geen drukke en felle kleuren. Ze draagt bijna altijd wel een jurkje en een lerenjasje, ze heeft haar eigen stijl en ze draagt ook best vaak rijglaarsjes. Alison is best kort, ongeveer 1.60 maar dat maakt haar zeker niet anders. Ze is best slank en haar rondingen hebben een normale grootte. 
    Familie: Alison's biologische familie is dood en daarom woont ze in een kindertehuis als ze niet op Hogwarts is. Alison's enigste familielid dat ze kent is haar nicht Spencer.
    Extra: Alison is niet echt goe in Quidditch, maar ze vind het wel leuk om naar te kijken. Ze is dan ook niet echt de meeste sportieve.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Nou, ik wou joinen met zwadderich (meestal wil bijna niemand die) maar die is al overvol + er is meidenoverschot Ö Dus dan zal ik maar niet meedoen xo


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Voornaam: Valery
    Achternaam: Diamond
    Volledige naam: Valery Anna Diamond
    Bijnaam: Val
    Leeftijd & geboortedatum: 16 maart 1995, 16 jaar
    Bloed:.pureblood
    Leerjaar: 6e
    Afdeling: doe voor de verandering griffoendor maar hihi
    Uiterlijk (foto en beschrijving):


    valery heeft oranje haar en vaak rode lippenstift op. de nerdbril staat ook favo in haar lijstje, ze ziet er dan welles nerdy uit maar met haar perfecte uitstraling is ze supermooi. en aantrekkelijk. ze is mysterieuz en strijd voor haar doelen. ze is vriendelijk en zorgzaam en heeft een zwak voor dieren, ze is mooi slank en heeft blauwe ogen. ze ziet er perfect uit. en valt erg in de smaak bij jongens
    Familie: haar familie is dood, ze heeft één broer, maar die woont in de dreuzelwereld.
    Extra: ze is niet gevoelig. en heeft een hard van steen. daarom is ze ook zn sterk persoon

    voor als de foto niet werkt
    http://pinterest.com/pin/202310208230378708/


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    Anders zou Zoey zielig en koos zijn.

    Voornaam: Danalia [maar iedereen noemt haar Dana. Zo wilt zo ook genoemd worden en de enigste die van haar echte naam af weet is Samuel.]
    Achternaam: Robinla
    Volledige naam: Danalia Nicole Robinla
    Bijnaam: Dana, Daan,
    Leeftijd & geboortedatum: 15 19'05
    Bloed: Dreuzelgeborende
    Leerjaar: 5
    Afdeling: Ravenclaw
    Uiterlijk (foto en beschrijving):


    Dana heeft half lang blond haar en groene ogen. Ze draagt altijd het kettinkje dat ze ook op de foto aan heeft. Ze is normaal voor haar leeftijd. Ze is heel bleek van zichzelf.
    Familie: Dana komt uit een dreuzel gezin met nog een broer.
    Extra: Ze is de beste vriendin van Zoey.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 9:57 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Voornaam: Ryan
    Achternaam: Newman
    Volledige naam: Ryan David Gavin Newman
    Bijnaam: Ry
    Leeftijd & geboortedatum: 16 | 14-03
    Bloed: Pureblood
    Leerjaar: 6
    Afdeling: Ravenclaw
    Uiterlijk (foto en beschrijving):


    -Logan Lerman-
    Ryan heeft donkerbruin/zwart haar en groene ogen. Hij is vrij klein.
    Familie: Ryan is na de dood van zijn ouders bij zijn opa en oma gaan wonen. In de zomervakantie helpt hij hen altijd op hun boerderij. Ryan is enigkind.
    Extra: Ryan heeft een goed stel hersens. Ook is hij klassenoudste, waar hij erg trots op is.
    --

    Voornaam: Matthew
    Achternaam: Donalds
    Volledige naam: Matthew Richard Collum Donalds
    Bijnaam: Matt
    Leeftijd & geboortedatum: 16 | 17-05
    Bloed: Half Blood
    Leerjaar: 5, Matt is blijven zitten. Hij is niet de slimste.
    Afdeling: Gryffindor
    Uiterlijk (foto en beschrijving):


    -Cedric Bratzke-
    Matt heeft donkerblond haar en lichtbruine ogen. Hij is gespierd en is ongeveer 1.86 meter.
    Familie: Matt woont bij zijn ouders. Zijn moeder is een mudblood, en zijn vader een halfblood. Hij heeft nog een zusje die ook op Hogwarts zit.
    Extra: Matt zit in het Quidditch team van Gryffindor. Hij is erg trots dat hij in het team zit en pronkt hier regelmatig mee bij de meisjes.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 12:37 ]


    Me so good.

    voornaam: Amelia
    achternaam: Campbell
    volledige naam: Amelia Susan Campbell
    bijnaam: /
    leeftijd en geboortedatum: 17 ~ 3 mei
    bloed: dreuzelgeborene
    leerjaar: 7
    afdeling: Griffoendor
    uiterlijk(foto) en beschrijving


    Ze heeft prachtig bruin golvend haar en grijze ogen. Ze draagt geen make-up of opvallende kledij
    familie: haar ouders, maar daar lijkt ze niet over te willen praten.
    extra: ze is enorm verlegen, maar zal niet snel huilen. Ze lijkt op zichzelf te leven, maar observeert de wereld rondom haar. Hopend dat ze ooit een vriendin vindt, of meer...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    oké, ik heb die van mij aangepast ;d
    Als iemand trouwens Matthew's zus wilt zijn, dan kan dat haha (';


    Me so good.

    Ik ga er een voor huffelpuf invullen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Voornaam: Gwendolyn, vrienden noemen haar Gwen
    Achternaam: Black
    Volledige naam: Gwendolyn Victoria Black
    Bijnaam: Gwen
    Leeftijd & geboortedatum: 14/ 20-06
    Bloed:Pureblood
    Leerjaar: 3dejaars
    Afdeling:Huffelpuf
    Uiterlijk (foto en beschrijving): Fotootje Omdat ze van beide kanten uit een weird family komt, probeert ze zich te onderscheiden door een heel andere kledij aan te nemen.
    Familie: Haar vaders kant is Black (EN DAT ZEGT GENOEG) en haar moeder is het zusje van professor Zwamdrift en daar schaamt ze zich het ergst voor.
    Extra: Ze heeft de felheid geerft van haar tante Bellatrix Van Detta maar dat gebruikt ze positief en het ergste is dat haar heel lieve neef van een Malfoy haar elke dag zuur probeert te maken omdat ze niet in Sytherin zit, wat natuurlijk een schande is. Aangezien de felheid heeft geerft, zit ze in het Quidditch team als Beater.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 14:08 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Gnome schreef:
    oké, ik heb die van mij aangepast ;d
    Als iemand trouwens Matthew's zus wilt zijn, dan kan dat haha (';

    Ik wil wel een zus aanmaken maar is een zusje ook goed?


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ashmore schreef:
    (...)
    Ik wil wel een zus aanmaken maar is een zusje ook goed?

    Jaaa, ik bedoelde ook een zusje ;d


    Me so good.