• Ja ik weet niet of jullie dat ooit geprobeert hebben,
    maar het is onmogelijk >.<

    Ik ben dus aan het oppassen, en ik moest hem om 9 uur wakker maken, om even naar de wc te gaan zodat tie niet in bed plast.
    Maar oke, op een gegeven moment heb ik hem maar uit bed getilt, en toen rende die naar de gang en begon die keihard te huilen.
    dus ik proberen hem naar de wc te krijgen, wastie daar moesttie weer huilen, en rende hij terug zijn kamer in.
    & toen vond ik hem zo zielig, dat ik hem maar heb laten liggen.

    Maar ik moest van zijn moeder dus wel zorgen dattie even naar de wc gaat, dus wie heeft er ideeën? (no_chears)


    --
    Ik wist niet zo goed waar dit topic moest, dus als hij niet goed staat, sorry ):


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Hoe oud is 'ie eigenlijk?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'



    +



    +



    +

    ????????????


    =

    PROFIT!

    Okay, ik heb geen flauw idee want ik weet niks van kinderen maaar ik moest dit posten (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Bak met ijswater over hem gooien, nee grapje.

    Euhm, probeer hem er van te overtuigen dat hij morgen de hele dag op zijn kamer moet blijven als hij niet even naar de wc gaat ofzo, en misschien heb je het al gemerkt, ik heb geeeeen idee wat je moet doen!

    Yessh, het is gelukt. :Y)

    enhoe..

    ik heb gezegt dat Sinterklaas geen cadeautjes geeft aan kinderen die niet luisteren (no_chears)

    maaroke. Tog bedankt voor jullie tips haha.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Hm, ik had gezegd:
    'Als je niet meewerkt, stuur ik je naar de krochten van mijn hel. Luister naar mij!' (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    vocalizer schreef:
    Yessh, het is gelukt. :Y)

    enhoe..

    ik heb gezegt dat Sinterklaas geen cadeautjes geeft aan kinderen die niet luisteren (no_chears)

    maaroke. Tog bedankt voor jullie tips haha.



    Oooh, dat is zo gemeen! :'D
    Dat deden mijn ouders vroeger ook atlijd. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    vocalizer schreef:
    Yessh, het is gelukt. :Y)

    enhoe..

    ik heb gezegt dat Sinterklaas geen cadeautjes geeft aan kinderen die niet luisteren (no_chears)

    maaroke. Tog bedankt voor jullie tips haha.

    Haha, heel slim! :'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.