• Ja ik weet niet of jullie dat ooit geprobeert hebben,
    maar het is onmogelijk >.<

Ik ben dus aan het oppassen, en ik moest hem om 9 uur wakker maken, om even naar de wc te gaan zodat tie niet in bed plast.
    Maar oke, op een gegeven moment heb ik hem maar uit bed getilt, en toen rende die naar de gang en begon die keihard te huilen.
    dus ik proberen hem naar de wc te krijgen, wastie daar moesttie weer huilen, en rende hij terug zijn kamer in.
    & toen vond ik hem zo zielig, dat ik hem maar heb laten liggen.

Maar ik moest van zijn moeder dus wel zorgen dattie even naar de wc gaat, dus wie heeft er ideeën? (no_chears)

--
    Ik wist niet zo goed waar dit topic moest, dus als hij niet goed staat, sorry ):

The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

Lol, misschien een koekje geven ofzo XD?

Life is hard and then we die

'Als je nu naar de wc gaat krijg je een snoepje.'

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Slaan.(no_chears)

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Aardig blijven, voorzichtig wakker schudden of zo? Of net zo lang blijven zeuren tot ie naar de wc gaat?

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Bij mijn neefje gaat het wel altijd goed als ik oppas ;)

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

zeg dat als hij dat niet doet, de bedmonsters hem iets aan doen.. (i'm not trying to be evil!!)

"Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

Streng optreden. Kinderen moeten niet altijd denken dat ze alles kunnen maken :W

-

PUKKELxDING schreef:
    Lol, misschien een koekje geven ofzo XD?

Hij mag geen snoep en zo meer,
    maar ik heb ook al voorgesteld om hem een verhaaltje voor te lezen, maar hij wou gewoon slapen.
    Wat ik op zich kan begrijpen want ik zou het ook niet leuk vinden als ik rustig lig te pitten en dan komt er 1 of andere mongool mijn kamer in om te zeggen dat ik naar de wc moet :W

But still..

The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

Dat moet ik ook altijd, maar die van mij wordt wel altijd gewoon wakker 8D

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Hoe dom het ook klinkt, je moet hem belonen
    Dan weten ze dat ze iets goeds doen, en dan is het de volgende keer makkelijker

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Optillen. Ik weet niet hoe oud hij is, maar als hij midden in de nacht naar de wc moet is hij meestal niet zo oud. Of anders bij de hand pakken en streng zijn. Je moet je grenzen aangeven bij jonge kinderen.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Even streng zijn. Want met lief doen bereik je niks, opgeven ook niet en met koekjes en snoepjes ook niet, want dan beloon je hem terwijl hij niet luistert.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Ik vind een kind in bed krijgen al zo moeilijk.

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

Mutant schreef:
    Dat moet ik ook altijd, maar die van mij wordt wel altijd gewoon wakker 8D

Ik ben jaloers ):

--

& ik heb zo'n beetje alles al geprobeert.
    Ik bleef gewoon rustig,
    heb gevraagt of tie even naar de wc wou gaan.
    Heb voorgesteld om daarna een verhaaltje voor te lezen.
    Ik heb hem naar de wc gesleurt (het was niet zo evil als het klinkt)
    enweetikveelwatnogmeer.

Maar anders ga ik gewoon wachten tot zijn mama thuis komt, en dan zeg ik dat het niet lukte (joehoe)

Ik vrees dat je toch gewoon even streng moet zijn, want hij moet immers naar de wc. En zeg anders ook dat als hij naar de wc gaat hij daarna weer mag slapen. Ik hoop dat 't lukt, succes!

“Love is a contradiction.”