• Weten jullie een naam voor mij (cat)?


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    OT: ÍK ben hier degene met een celebrity-crush op Annick. Wegwezen jij, kssssst! WROAH, RUN, LITTLE PIGGY, RUN!

    xD, just joking.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    PUKKELxDING schreef:
    Lolwhut.


    We don't get it either.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    PUKKELxDING schreef:
    Lolwhut.


    Ze weeft jou naam gestolen ):


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    PUKKELxDING schreef:
    Lolwhut.


    iedereen kei boos en dan komt de persoon zelf kei vrolijk Lolwhut zeggen, lol(nerd)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Beckett schreef:
    (...)

    Ze weeft jou naam gestolen ):

    Ik ben geen Ze


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    PUKKELxxDING schreef:
    (...)
    Dat weet ik toch niet joh

    Dus je had nog nooit een naam gezien die hetzelfde als die van jou is?
    In die tussentijd dat je geregistreerd bent en nu moet je die naam vast wel eens tegen gekomen zijn. :')

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 19:57 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    PUKKELxDING schreef:
    Lolwhut.


    Het lijkt erop dat je een geheime aanbidder hebt. :-)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Remains schreef:
    (...)
    Dus je had nog nooit een naam gezien die hetzelfde als die van jou is?
    In die tussentijd dat je gerigstreerd bent en nu moet je die naam vast wel eens tegen gekomen zijn. :')


    Zeker aangezien ze een moderator is...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Funnybot schreef:
    (...)

    iedereen kei boos en dan komt de persoon zelf kei vrolijk Lolwhut zeggen, lol(nerd)
    Hahaha het boeit mij niet zo hoor xD Moet hij zelf weten. Ik heb deze username nu al 5 jaar op elke website die ik bezoek, ook in het Engels, dus ik vind het alleen vrij apart XD Maarja, het zal wel :P


    Life is hard and then we die

    Rizardo schreef:
    (...)

    Zeker aangezien ze een moderator is...

    Weten jullie het allemaal over mij dan>


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    C'mon people, this toch alleen maar goed dat hij een nieuwe naam wilt, dan heeft hij in ieder geval niet meer bijna dezelfde naam als PUKKELxDING. Dat is namelijk zo confusing.

    OT: Ik weet geen naam voor je, ben ik niet zo goed in en btw ik ken je niet, je moet gwn iets meligs nemen. Weet ik veel, je kunt net zo goed broccoli nemen.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 19:59 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Nastalgia schreef:
    Jij verdient een staande ovatie voor volwassenheid en originaliteit. Wees er trots op.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    PUKKELxxDING schreef:
    (...)
    Weten jullie het allemaal over mij dan>


    Wie ben jij überhaupt? Annick-uit-de-toekomst, of haar gespleten persoonlijkheid? :'D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    dance4ever schreef:
    C'mon people, this toch alleen maar goed dat ze een nieuwe naam wilt, dan heeft ze in ieder geval niet meer bijna dezelfde naam als PUKKELxDING. Dat is namelijk zo confusing.

    OT: Ik weet geen naam voor je, ben ik niet zo goed in en btw ik ken je niet, je moet gwn iets meligs nemen. Weet ik veel, je kunt net zo goed broccoli nemen.
    De persoon in kwestie heeft net z'n naam veranderd in eentje die op de mijne lijkt :P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxxDING schreef:
    (...)
    Weten jullie het allemaal over mij dan>

    Dat je een copycat bent. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)