• Verander ik mijn username elke maand. Dan als hij veranderd is bedenk ik een nieuwe voor volgende maand, als ik dan een idee heb voor een nieuwe ga ik gewoon die nemen. Maar dan even later krijg ik weer een idee en wil ik dan die nemen. En dan weer even later alweer een nieuw idee. Ik heb hier echt een hekel aan, want dan weet ik nooit welke ik dan moet nemen.(cat)
    Ben ik nou de enige die dat heeft? Of hebben jullie dat ook?

    Ik heb volgens mij al een jaar dezelfde.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Cockney schreef:
    Ik verander niet zoveel van naam ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb een geweldige naam, die afstamt van een geweldig persoon. :9~
    Waarom zou ik die in hemelsnaam willen veranderen?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Cockney schreef:
    Ik verander niet zoveel van naam ^^

    + Ik vind het ook irritant als mensen dat elke maand doen. N'tuurlijk, af en toe is leuk, maar 't lijkt me ook voor jezelf irritant. x'd


    I can't even think straight.

    Taize schreef:
    Ik heb juist meestal geen leuke ideeen als ik een nieuwe naam mag :')


    Take me to wonderland

    Taize schreef:
    Ik heb juist meestal geen leuke ideeen als ik een nieuwe naam mag :')


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nah. Ik heb OHMYJOSH zeker 3 maanden gehad, en Dilemma heb ik voor de 2e keer. (:


    Destroy what destroys you.

    Roux schreef:
    Ik heb een geweldige naam, die afstamt van een geweldig persoon. :9~
    Waarom zou ik die in hemelsnaam willen veranderen?


    Dat wil je niet, so just don't.(bloos)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nou ik denk dat ik het maar een keer in het jaar doe:)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Cockney schreef:
    Ik verander niet zoveel van naam ^^


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik heb zoveel naamideeën en hou het écht geen maand met dezelfde naam uit. Lang leve het GM *O*

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 12:08 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Haha well, ik heb elke maand een hele lijst om vervolgens weer een oude te kiezen. 'Nightingale' heb ik nu al 3x gehad, 'Frappucino' & 'Fitch' ook al 2x en Indian heb ik nu ook al weer voor de.. 3e keer?


    It's time to be happy again.

    Ik houd het voorlopig op mijn eigen naam. Bevalt me toch veel meer dan telkens van naam veranderen :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Taize schreef:
    Ik heb juist meestal geen leuke ideeen als ik een nieuwe naam mag :')


    None but ourselves can free our minds.

    Ik heb altijd vrij lang dezelfde naam. Behalve mijn 1e had ik dus echt na direct een maand weg, maar die was gewoon slecht. Created heb ik twee maanden gehad, en Atropos iets van 3 maand. En deze heb ik nu net een week ofzo(: Maar dat komt omdat ik én geen inspiratie heb, en ik het ook wel gewoon prima vind om wat langer een naam te hebben ^^.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.