Een van mijn beste vriendinnen, had met een kennis van mij.
Iemand die ik al mijn hele leven ken, en ik zie hem meer als een broer dan wat anders, dus het was al best raar om ze zo samen te zien.
Maar anyway, gisteren las ik dus op facebook dat ze uit elkaar waren,
en ik vroeg waarom,
En toen heeft ze me verteld dat ze 5 weken zwanger is, en hij abortus wil, en zei niet.(Zei is 22, hij 17)
& natuurlijk ben ik heel blij voor haar, want het is iets waar zei ook achter staat. & ze heeft altijd gedacht dat ze nooit kinderen kon krijgen, dus je kunt je voorstellen wat een verassing dat voor haar was.
Maar haar nu dus ex-vriend, die staat er dus niet achter, en onze moeders zijn beste vriendinnen, dus ik zie hem ook nog steeds regelmatig maar ik voel me nu best vreemd, omdat ik toch het gevoel heb dat ik er tussen in sta.
& on top of that,
wist ze het vorige week al, en moest ik er op facebook achter komen?
Ze zei dat ze het me wel wou vertellen, maar dat ze bang was dat ik het zou vertellen, aan mijn moeder of zijn moeder, omdat die ook regelmatig bij ons is. En dus voel ik me ook best kut, omdat ze me niet vertrouwd.
En voor iedereen met de slimme opmerking 'en dan zet je het op internet' ze heeft het zelf ook op facebook gezet.
[ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 15:50 ]
The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.