• Dus, mijn voorstel is heel simpel; een subforum voor one direction.
    Er zijn hier veel mensen die zich ergeren aan de vele topics.

    Voor
    - Dan kunnen de haters of degene die zich er aan ergeren en goldenmember zijn dit topic uit hun active topics bannen.
    Tegen
    Het is maar een hype, het waait wel over.
    -Om eerlijk te zijn dacht ik dat eerst ook, maar het wordt (voor mij) wel heel duidelijk dat het niet zoiets is dat overwaait.
    -Als de 'hype' weg gaat kan Rutger toch gewoon het subforum weg halen.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 13:22 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Rizardo schreef:
    (...)

    I seriously feel like i'm talking to fucking stone walls.
    Then again, I'm just in a bitchy mood and offending people all over, so...

    A wall has feelings too D:
    kuch,
    ik zal het nog eens uitleggen.
    Er zijn altijd aandachtshoeren, bitchen, enz. die slecht gaan reageren. Aan zo mensen kan je niets doen, maar als mensen per ongeluk op een 1D topic klikken zonder te weten dat het 1D en ze gaan dan commentaar geven. Wel ja dat gebeurt, maar als er een subforum komt gaat dat minderen.


    Cool, neat, swell -Cry

    Annwfyn schreef:
    (...)
    A wall has feelings too D:
    kuch,
    ik zal het nog eens uitleggen.
    Er zijn altijd aandachtshoeren, bitchen, enz. die slecht gaan reageren. Aan zo mensen kan je niets doen, maar als mensen per ongeluk op een 1D topic klikken zonder te weten dat het 1D en ze gaan dan commentaar geven. Wel ja dat gebeurt, maar als er een subforum komt gaat dat minderen.




    thank you, dear.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    You're welcome. (bloos)
    & be nice to walls.


    Cool, neat, swell -Cry

    Annwfyn schreef:
    (...)
    A wall has feelings too D:
    kuch,
    ik zal het nog eens uitleggen.
    Er zijn altijd aandachtshoeren, bitchen, enz. die slecht gaan reageren. Aan zo mensen kan je niets doen, maar als mensen per ongeluk op een 1D topic klikken zonder te weten dat het 1D en ze gaan dan commentaar geven. Wel ja dat gebeurt, maar als er een subforum komt gaat dat minderen.


    Ik denk niet dat het gaat verminderen, want dat is bij Bieber ook niet zo geweest. Anyways, ik zou het voorleggen aan Rutger, want veel mensen (waaronder ikzelf) vinden het wel een goed idee (:


    To infinity and beyond •

    Annwfyn schreef:
    You're welcome. (bloos)
    & be nice to walls.


    i apologize for any walls who's feelings have been hurt by my constant bitchiness for the past couple of days.
    i'm in a FML-mood, and taking it out on everyone that annoys me. i suck, but it aint gonna change untill i fix myself.

    better? (bloos)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rizardo schreef:
    (...)

    i apologize for any walls who's feelings have been hurt by my constant bitchiness for the past couple of days.
    i'm in a FML-mood, and taking it out on everyone that annoys me. i suck, but it aint gonna change untill i fix myself.

    better? (bloos)

    Perfect. My wall feels so much better.


    Cool, neat, swell -Cry

    Rizardo schreef:
    (...)

    i apologize for any walls who's feelings have been hurt by my constant bitchiness for the past couple of days.
    i'm in a FML-mood, and taking it out on everyone that annoys me. i suck, but it aint gonna change untill i fix myself.

    better? (bloos)

    Ah, nog iemand die in zo'n klote humeur is zoals ik! _O_
    Ben ik tenminste niet de enige.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Roux schreef:
    (...)
    Ah, nog iemand die in zo'n klote humeur is zoals ik! _O_
    Ben ik tenminste niet de enige.


    volgens mij weet de helft van het forum het, i'm bitching on éverything today o.o Welcome to the club, love.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Voor ^.^


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Caribbean schreef:
    Voor, dan houden die haters eindelijk op met zeuren.


    Ivar Oosterloo.