• Hebben jullie ook wel eens dat je verstand en je gevoel het niet met elkaar eens zijn?


    Bijvoorbeeld* je verstand zegt dat je partner gewoon nog niks gedaan heeft aan jullie verslag, maar je gevoel zegt dat ze de waarheid spreekt, dat ze echt vergeten is haar deel op de mail te zetten.

    * = Dit is echt alleen maar een voorbeeld om duidelijk te maken wat ik bedoel.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 20:31 ]

    Ik weet precies wat je bedoelt, en ik heb dat helaas heel vaak...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Herkenbaar. (cat)

    140497 schreef:
    Herkenbaar. (cat)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Klinkt bekend ik heb dan geen idee naar welke van de twee ik moet luisteren...


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Ik dacht bij de tittel aan Sense and Sensebility (:

    OT: Ja, ik kan me er zeker iets bij voorstellen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb dat continue and it's kinda exhausting me.


    No growth of the heart is ever a waste

    De weg van het oog naar het hart maakt niet altijd een tussenstop bij het verstand.

    Yeah, well. Zo af en toe.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dat heb ik heel vaak, ook wel eens een topic over aangemaakt. Ik kan daar echt niet mee om gaan...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ja, dat heb ik echt héél vaak. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik luister [bijna] altijd naar mijn gevoel en niet naar mijn verstand maar dat komt ook door wat karaktereigenschappen van mij.

    En ja, heel herkenbaar dus.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Jackal schreef:
    De weg van het oog naar het hart maakt niet altijd een tussenstop bij het verstand.

    Yeah, well. Zo af en toe.


    Inderdaad (no_chears)


    26 - 02 - '16

    Mozart schreef:
    Ik luister [bijna] altijd naar mijn gevoel en niet naar mijn verstand maar dat komt ook door wat karaktereigenschappen van mij.

    En ja, heel herkenbaar dus.

    Hm, ik luister vaker naar mijn verstand denk ik..

    Herkenbaar. Eerder ging ik áltijd op mijn gevoel af, maar mijn gevoel is te sterk. En mijn gevoel is zo sterk dat het mijzelf stuk kan maken, en dat heeft het ook gedaan. Ik luister nu veel meer naar mijn verstand, ook wel naar mijn gevoel, maar meer naar mijn verstand. Omdat mijn verstand mij in kan geven wat wel en niet goed voor mij is, en mijn gevoel niet.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ja. Mijn verstand zegt dat mijn vriendin zich overal onderuit lult, en mijn gevoel zegt dat het niet waar is,en dat wat ze zegt waar is.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    C18 schreef:
    Ik heb dat continue and it's kinda exhausting me.

    ahhw <3