• Ja, want veel mensen zeggen "goes", maar het is "went", want het is al gebeurd.
    Maar goed.
    Ik vond dat het tijd is voor iets anders. En het klonk verkeerd op QRadio. :P
    Het is de achternaam van mijn alter ego, Lily Sharp, en mijn grote, zelfverzonnen voorbeeld, Katherine Sharp.

    Het betekend heel veel. Ook heel veel negatief. [Het Sharp gedeelte.] Maar dat maakt me niet uit, want ik ben gewoon negatief. (:
    Klik voor betekenissen.

    En, wat vinden jullie ervan?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind het wel wat. :Y)


    I can't even think straight.

    I kindof like it.
    Beter dan de vorige, dat zonder twijfel. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    In elk geval staat hier geen spelfout in. :Y)


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Lughnasadh schreef:
    In elk geval staat hier geen spelfout in. :Y)

    Nu ja, misschien is zij wel in de veronderstelling dat Snape meerdere persoonlijkheden had. En hij is de halfbloed-prins. Dus als je dat samenvoegt heb je twee prinsen die Snape heten. :Y)


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Nu ja, misschien is zij wel in de veronderstelling dat Snape meerdere persoonlijkheden had. En hij is de halfbloed-prins. Dus als je dat samenvoegt heb je twee prinsen die Snape heten. :Y)


    Kan, maar ook het aantal letters waren op.
    Echt iedereen denkt dat het een spellingsfout is, maar de lettertjes waren op. ):


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MissSharp schreef:
    (...)

    Kan, maar ook het aantal letters waren op.
    Echt iedereen denkt dat het een spellingsfout is, maar de lettertjes waren op. ):

    Och, met die S van Snape was het eigenlijk wel een leuke woordspeling. Zo zag ik het altijd.


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Och, met die S van Snape was het eigenlijk wel een leuke woordspeling. Zo zag ik het altijd.


    (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt