• Een 21 jarige vriendin van mij laat abortus plegen omdat ze zichzelf te jong vind om al moeder te worden. Daarbij vroeg ze ook naar mijn mening, waarbij ik merkte dat ik goed moest nadenken. Aan de ene kant zou ik zeggen dat iedereen vrij is om te doen wat hij/zij wil en aan de andere kant denk ik; je neemt een leven weg... De vraag die ze me stelde was of ik mijn kind weg zou halen als ik nu zwanger zou worden (19). Ik vind het moeilijk om hierover te oordelen. Dus mijn vraag is, wat vinden jullie van abortus?


    I love you Tim

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Ja oké, dat klopt.
    Maar dan weet ik niet wat ik zou doen. Ik denk wel houden.
    Ik zie dat zeg maar als het enige geval waarin ik het kind weg zou laten halen XD


    Life is hard and then we die

    Ik ben voor abortus. Baas over eigen buik.


    Alis volat propriis.

    Galleon schreef:
    Ik ben voor abortus. Baas over eigen buik.

    Dus jij vind dat de vader niks over zijn eigen kind te zeggen heeft? Ook niet echt eerlijk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Dus jij vind dat de vader niks over zijn eigen kind te zeggen heeft? Ook niet echt eerlijk.


    Hij is niet zwanger!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zou een natuurwonder zijn als ik zwanger raakte :Y)


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    StJimmy schreef:
    (...)
    Dus jij vind dat de vader niks over zijn eigen kind te zeggen heeft? Ook niet echt eerlijk.

    Dat zeg ik niet, maar ik vind wel dat béiden toekomstige/niet toekomstige ouders het kind willen houden, als er maar één van de twee dat wil schiet je er niet veel mee op.


    Alis volat propriis.

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Hij is niet zwanger!

    Het is wel ZIJN kind. Of van jullie eigenlijk. Dus hij heeft er ook iets over te zeggen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Het is wel ZIJN kind. Of van jullie eigenlijk. Dus hij heeft er ook iets over te zeggen.

    Tenzij Baby Daddy 18-19 is, en zijn biezen pakt. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Nou voor die 40 dagen, klopt het hartje nog niet en is het nog maar een foetus. Dus ik vind eigenlijk niet dat je dan een leven wegneemt , na mijn mening dan hé? ;)
    Maar op die leeftijd zal ik dat ook doen, ja of adopteren. Want op die leeftijd ben je er denk ik nog neit klaar voor, en dan heb je ook nog die extra kosten aan zo'n kindje.

    Jackal schreef:
    (...)
    Tenzij Baby Daddy 18-19 is, en zijn biezen pakt. :Y)
    Indeed.


    Life is hard and then we die

    Jackal schreef:
    (...)
    Tenzij Baby Daddy 18-19 is, en zijn biezen pakt. :Y)

    Dan niet nee, dan is het een gore klootzak en heeft hij al duidelijk gemaakt dat hij er niks mee te maken heeft. Maar als hij wel er mee te maken wilt hebben heeft hij even veel recht als de moeder, vind ik.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 22:23 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Reassurance schreef:
    Ik zou er niet eens over na te hoeven denken als ik zou horen dat ik nu zwanger zou zijn :') Sowieso abortus, ik kan nu echt nog geen kind opvoeden en ik wil het ook niet.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    StJimmy schreef:
    (...)
    Dan niet nee, dan is het een gore klootzak en heeft hij al duidelijk gemaakt dat hij er niks mee te maken heeft. Maar als hij wel er mee te maken wilt hebben heeft hij even veel recht als de moeder, vind ik.


    Er zijn er genoeg die pas na 6 maanden de biezen pakken. Ik vind dat de vrouw het voor het kiezen heeft, ze kan de mening van een jongen wel mee laten wegen maar het is aan de vrouw.


    Your make-up is terrible

    StJimmy schreef:
    (...)
    Dan niet nee, dan is het een gore klootzak en heeft hij al duidelijk gemaakt dat hij er niks mee te maken heeft. Maar als hij wel er mee te maken wilt hebben heeft hij even veel recht als de moeder, vind ik.

    Hij heeft níks te bepalen over míjn lichaam.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Het kan.
    Ik vind het geen moord!
    Het beseft toch nog niets dus.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.