• Ik moest vandaag naar de dokter voor mijn arm, want er was iets flink mis met mijn tattoo. Anyways, het bleek dat mijn arm ongelofelijk geïrriteerd was en dat er daardoor eczeem was ontstaan. Vraag me niet hoe, want dat weet ik ook niet. Ik heb een zalf gehad en binnen 3 a 4 dagen zou het weg moeten zijn. Nu maar hopen dat het echt werkt.
          Hoe was jullie dag?

    Even een update, ik heb nu vanaf dinsdag gesmeerd, 2 keer per dag en nu is het al bijna weg - gelukkig. hihi.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 13:13 ]


    To infinity and beyond •

    Goed, tot we geschiedenis kregen en alsnog huiswerk kregen. Veel succes met je arm!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Mijn juf was zwaar geïrriteerd om het zo maar te zeggen. Ze gaf de hele klas zo een extra paragraaf huiswerk op. K*twyf dat ze is.


    26 - 02 - '16

    Nee, niet veel, mijn leven is saai. haha.

    Hhh, vrij normaal. Ik werd gebracht naar school (*O*), tot 4 uur school. uurtje fietsen. Boeken pakken, naar ijn vader toe. Eten, en om 7 uur sport. En toen was ik om half 10 thuis. Engels verslag ingeleverd, en tadaa poff. Dat was mijn dag(:

    Veel succes met je arm nog trouwens(:.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 21:38 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik heb permanente eczeem. :Y)
    En heel leuk! Ik ben gaan shoppen en zaterdag krijg ik mijn wenkbrauwpiercing. (voor de 2de keer!)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Saai, twee proefwerken, thuis weer leren en nu lig ik dus in bed.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Goed dat het niks ergs is! (:
    & Ik heb mijn test wiskunde grandioos verpest.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Goeeeeed, want ik heb mijn ma zover gekregen dat Nikki morgen mag komen -danst- *O*

    En ik ben blij voor je dat het snel weer weg is, lijkt me niet fijn.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 22:33 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Goeeeeed, want ik heb mijn ma zover gekregen dat Nikki morgen mag komen -danst- *O*


    Haha ahww.


    To infinity and beyond •

    Gregory schreef:
    (...)

    Haha ahww.

    Ze reist in totaal 6 uur om mij 3/4 uur te zien.
    Dat is zo lieeeeeeeef!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Deprimerend. Toets latijn ging vreselijk, mijn fietssleuteltje was kwijt, waardoor ik naar huis mocht stappen, en ik heb vervelende mensen in mijn klas die me opeens laten vallen voor een groepswerk. :c


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ahhw toch niet helemaal goed met je arm? Balen.. Mijn dagje was opzich prima. School overheerst mijn leven op dit moment maar ik ben er aan gewend geraakt, dus ja. Heb wel de trailer voor m'n nieuwe story bijna af!


    It's time to be happy again.

    Mwah. Laatste uur viel uit, dat is een plus. Ik heb met m'n zusje lopen schransen na school, en daarna aan m'n PO voor levensbeschouwing gewerkt. Daarna drumles. Was wel oké vandaag :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Eczeem? dat heeft een vriendin van mij ook. En nou ja, véél sterkte met je arm. (:


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Even een update, ik heb nu vanaf dinsdag gesmeerd, 2 keer per dag en nu is het al bijna weg - gelukkig. hihi.


    To infinity and beyond •