• De officiele toestemming is er....


    De deelnemers zijn bekend en de wedstrijd begint.


    De finalisten:



    1. WanaHoranhug .

    8.6 - 8.4- 8.3

    2.Nocturn 8.5- 8 -8.4

    Een ronde duurt een week. Uitstel kan alleen als je een goede reden hebt. Ben je te laat, dan lig je er eruit. Dit is een serieuze wedstrijd waar je niet alleen reclame op mijn profiel wint maar ook iets veel leukers... Een tip; ik kan nogal eens wat tips laten vallen :)

    EISEN( was ik vergeten oeps):

    Eeen song bestaat uit minimaal 1 couplet, refrein en een bridge. Volgorde mag je zelf weten. Rijm is geen must maar wel plus :D. Je stuurt je liedje op naar mij in een PB. Met als titel de opdracht. De taal mag in Engels en Nederlands, hoewel ik niet veel met Nederlands heb.


    Een couplet is een stuk tekst waar de muziek hetzelfde is als de andere couplet alleen de tekst is hetzelfde. Refrein is het herkenbare van de hele song. De muziek en de tekst is hetzelfde. De bridge is een heel andere tekst met andere muziek. Een voorbeeld van mezelf.



    De Hoofdprijs:
    De winner wint niet alleen een maand lang reclame op mijn homepage maar ook.... alle hulp die hij/zij nodig heeft bij de songs zolang hij/zij dat nodig vindt...


    Opdracht 1:

    Je kiest zelf een onderwerp en je schrijft daarover een liedje zodat ik kan inschatten wat ik van je kan verwachten. Denk bijv. aan school, dingen die je meemaakt enz. enz. Volgende week dinsdag moet het zijn ingelevert, dus een week.


    Opdracht 2:

    Kies een film waarover je een titelsong wilt schrijven. Als je de tekst van de orginele titelsong jat, vlieg je eruit! Dus wees orgineel en creatief!!!Weer dezelfde dag, een weekje.


    Opdracht 3:

    Schrijf een liedje over iets wat je hebt meegemaakt. Ik zal morgen een voorbeeld erop zetten.I.V.M. alle omstandigheden inleveren volgende week woensdag een dag extra veel suc6!!!



    De Finale-ronde!

    In de eerste week moeten de finalisten twee onderwerpen kiezen voor twee songs en dat doorsturen naar LoveLost. Een song is vrije keuze zoals de eerste opdracht. De tweede song heeft een eis: het moet een What The F*ck song worden verder zijn ze vrij in wat ze doen. Daarna krijgen ze twee a drie weken waar ze op de helft hun eerste liedje moeten inleveren en de andere na de andere helft. Veel suc6!!!!!

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 9:29 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    sorry ik denk dat ik niet meer mee kan doen.
    heb wat 'problemen' met school


    We've lived in the shadows for far too long.

    xxShyxx schreef:
    sorry ik denk dat ik niet meer mee kan doen.
    heb wat 'problemen' met school


    kun je dat uitleggen in een PB bericht???

    Opdracht 3 sttt er!!!!!!!!!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Komt er nou nog een story? (:


    Not all those who wander are lost.

    PHENOMENIALL schreef:
    Komt er nou nog een story? (:



    Jawel maar ik heb het zelf ook best druk


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Iedereen krijg een week uitstel aangezien ik ook best heel erg druk heb..

    XxX Shar


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Is het tegen vandaag? :O

    Huh? dus pas volgende week maandag derde opdracht?

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 21:17 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ja volgende week maandag


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Elendil word LiHaZaLoNi1D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Krijg ik uitstel want ik zit nog vollop in examens?

    Ik heb ingeleverd (:


    Not all those who wander are lost.

    vezz schreef:
    Krijg ik uitstel want ik zit nog vollop in examens?



    Ja ik denk dat ik zelf op q weer kom na nieuwjaar -_-"


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Wanneer komt volgende ronde?


    Not all those who wander are lost.

    PHENOMENIALL schreef:
    Wanneer komt volgende ronde?


    Not all those who wander are lost.

    PHENOMENIALL schreef:
    Wanneer komt volgende ronde?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.