• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee= MorningGlory
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi =TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory
    meggie= Spaarkoe

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle =Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = Emrys
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil= MorningGlory

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope
    iUser- Rayaa
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    MorningGlory – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte- Amy & Jason.


    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.




    Regels



    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik (Bella) ben een lijst aan het maken waar de ruzie van Edward, Jake, Nessie en Carmen over ging. Wil jij het ook hebben uitgewerkt om zo soms op het verleden terug te kunnen wijzen ofzo stuur me een pb of laat hier iets achter. Als ik het af heb zal ik het zo snel mogelijk uittypen

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 18:13 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    Ik haalde mijn wenkbrauw op. `Een keer NIET gelogen.` herhaalde ik. `Bel hoevaak en tegen WIE heb je gelogen..`

    bella
    Shit hij had me wel gehoord. Hij keek streng naar me. 'Niet tegen jou niet tegen jou 'riep ik wanhopig. Ik keek bang naar hem. 'niet tegen jou' zei ik zachter


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    Voor het eerst in zoveel jaar had ik het gevoel dat ik bijna moest huilen. Mijn net geheelde hard werk vertrapt door het meisje van wie ik eerst hield.

    Bella
    Ik zag het in zijn ogen. Ik had hem weer pijn gedaan. 'Zie je wel ik ben een slechte vampier die iedereen pijn doet' riep ik boos en wanhopig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    `Nee Bell.` Zuchte ik en sloot even mijn ogen. Eerst voelde ik vandaag woede, toen geluk en nu weer wanhoop en verdriet. Ik moest gewoon even alleen zijn..

    Bella
    'Jawel Jake je kunt het niet ontkennen, ik zie het in je ogen. Iedereen die ik ken en in de buurt is doe ik pijn' verdrietig keek ik naar de grond. Het ging net wat beter en nu verpesete ik het weer
    [heb voor samenvatting nu mn 4de kantjexD en ben nu bij topic 11]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Leah is terug, Amy & Jason natuurlijk ook.]


    Ex astris, sciencia

    [yeey miss. kun je richting jake. wel snel reaegeren moet om half weg]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik ga even lezen om te weten waar hij zit.]


    Ex astris, sciencia

    [bij zijn huis hebben ruzie omdat bells zich veraad en we staan nu te schreeuwne


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leah
    Luide stemmen klonken duidelijk vanuit Jacob's huis. Het waren Jacob en Bella, dat kon ik duidelijk horen. De deur stond op een kier.
    "Jacob?" vroeg ik, bijna schreeuwend om boven de stemmen uit te komen. "Ben jij dat?"


    Ex astris, sciencia

    Bella
    Ik draaide me om toen iemand om jake schreeuwde. 'Laat me met rust Bella' zei hij giftig tegen me. 'Ik wil niks meer met jou leugens te maken hebben. ' met die woorden sloeg hij de deur dicht en liet mij verlsagen achter.
    [moet zo echt weg dus heel snel]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leah
    Jake kwam woedend naar buiten stormen en liep recht langs me.
    "Jacob?" vroeg ik,"Jacob, wat is er mis?"


    Ex astris, sciencia

    [hij gaat naar binen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bella
    Ik liep weg langs Jake en Leah. 'Zie je wel iedereen doe ik pijn 'zei ik snel maar zacht toen ik lang Leah liep. Ik besloot om te jagen om tot rust tek omen.

    [ga ofline]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan