• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee= MorningGlory
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi =TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory
    meggie= Spaarkoe

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle =Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = Emrys
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil= MorningGlory

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope
    iUser- Rayaa
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    MorningGlory – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte- Amy & Jason.


    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.




    Regels



    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik (Bella) ben een lijst aan het maken waar de ruzie van Edward, Jake, Nessie en Carmen over ging. Wil jij het ook hebben uitgewerkt om zo soms op het verleden terug te kunnen wijzen ofzo stuur me een pb of laat hier iets achter. Als ik het af heb zal ik het zo snel mogelijk uittypen

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 18:13 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [balen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    Quil beukt op mijn nog wat pijnlijke ribben in en ik val achter over. "Eikel!" Roep ik boos naar hem. Geweldig zelfs mijn eigen wolfpack keerde zich tegen me!

    Bella
    'Jake plies hij bedoelt het goed. Ik wou wel met je praten' riep ik bang. Straks zou hij Quil wat aan doen. Nee hij zou mij eerder pijn moeten doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    "Ohja Bella? Echt?" Ik keek haar spottend aan. "Of wilde je me de hoop geven eerlijk te zijn om er dan weer vandoor te gaan en me met nóg meer vragen achter te laten?"

    bella
    De tranen sprongern in mijn ogen toen hij dat zei. 'Jake ik heb je ook nog gesms't maar als je me zo laag in schat' ik bleef stil om er zachtjes aan toe te voegen 'Leah denkt dat ze slecht is maar ik ben het monster' Het deed me pijn. Ik had hem pijn gedaan en moest het terug krijgen dat zou eerlijk zijn maar dat het zoveel pijn zou doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    "Wat heeft Leah hier mee te maken?" Vroeg ik verbaast. "Bells begrijp je niet dat het moeilijk te geloven is voor me dat je nu wel met me wilt praten? Denk aan Nessie. Zij wilt ook de waarheid weten."

    [ben verslaafd aan angels cry van mariah corey en het nummer van birdy skinny love]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    bella
    Ik moest een paar keer slikken voor ik zeker wist dat ik nie zou gaan snikken. 'Ik had even met Leah gepraat. Dat stond in het smsje. Ik weet het dat je me nooit meer zult vertrouwen en dat is mijn schuld. En Renesmee die krijgt ooit een keer de waarheid te horen als ze dat wilt' Ik slikte moeilijk. IK kon hem niet aan kijken dus keek naar de grond.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    Het trillen was opgehouden. Ik zuchtte. "Goed Bel. Vertel me alles." Ik liep langzaam naar haar toe.

    Bella
    'Waarom moet iedereen het gelijk weten. Ik kan het zelf amper op een rijtje zetten' zei ik zacht. Ik keek hem aan en mijn blik gleed weer naar de grond


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    Ik zuchtte nogmaals. "Goed Bella vertel het me dan maar wanneer je er wel klaar voor bent." Ik drukte een gerustellende kus op haar voorhoofd.

    Bella
    'Dankje Jake. Ik snap mezelf ook niet meer en zeker niet dat van gister, dat was het raarste ever. Ik heb niemand pijn gedaan maarja carmen geloofd niet dat ik er niks aan kon doen' ik begon zachtjes te snikken. Als ik een keer niet loog dan waaas het ook niet goed wanneer wel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    Ik sloeg mijn armen om haar heen. Ze was in de war. Dat begreep ik nu wel. Ik streelde door haar haren die net als zij zelf koud waren.

    Bella
    "dankje'snikte ik richting Jake. Wat bezielde me, eerst deed ik hem veel pijn nu doet hij dit. Maar het was waar ik werd gek, gek van mezelf. Soms als ik iets te graag wou ofzo zoals Lucy dan werd alles rood. 'Jake het spijt me vooralles, voor de pijn die ik je heb aangedaan, voor de pijn van Renesmee, mijn egoïstische gedrag en alles' zei ik zacht snikkend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    "Het geeft niet." Suste ik haar. "Echt waar het gaat prima met mij en en met Nes."