• Mijn moeder zegt al de heleweek dat ik een lijste moet maken voor Sinterklaas
    Maar telkens als ik dan wat dingen zeg gaat mijn zus zich ermee bemoeien
    Ik wil namelijk heel graag Dare to Dream, De nieuwe kerst cd van Bieber, Never Say Never, Wather for Elephants
    Maar dan gaat mijn zus zeggen
    Dat kan je toch ook downloaden, maar ik dan vraag of ze het wil doen voor mi wil ze niet
    Dus wat kan ik vragen voor Sinterklaas?
    Het mag ongeveer tussen de 1 en 20 euro zitten.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Vraag gewoon die cd's als jij ze toch zo graag wilt, why not?
    Ze vragen aan jou wat jij wilt en niet wat hun willen wat jij wilt


    Today will be Girl's Day party with you~

    Vraag gewoon wat jij leuk vindt, je zus heeft zich daar niet mee te bemoeien.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    mijn zus zegt dat ook altijd, als ik een CD heb gekocht of wil kopen. maar ik wil gewoon van mijn lievelingsartiesten de orginele CD's hebben, dus die kan je toch gewoon vragen als jij dat wilt? (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Vraag gewoon wat jij wilt hebben. Jouw zus heeft daar toch niks mee te maken?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    doe gwn die cd's, een echt album is altijd leuker dan gedownload


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Cup schreef:
    Vraag gewoon wat jij leuk vindt, je zus heeft zich daar niet mee te bemoeien.


    26 - 02 - '16

    Cup schreef:
    Vraag gewoon wat jij leuk vindt, je zus heeft zich daar niet mee te bemoeien.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cup schreef:
    Vraag gewoon wat jij leuk vindt, je zus heeft zich daar niet mee te bemoeien.


    comfort in c h a o s

    Niallator schreef:
    mijn zus moeder zegt dat ook altijd, als ik een CD heb gekocht of wil kopen. maar ik wil gewoon van mijn lievelingsartiesten de orginele CD's hebben, dus die kan je toch gewoon vragen als jij dat wilt? (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.