• Ik vraag me af wat de jongens van Q. allemaal weten over ongesteldheid XD, het lijkt een rare vraag, maar ik ben gewoon nieuwschierig
    (nerd)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    jongens met een vriendin zullen het vast wel weten
    als ze chagrijnig is, weet ie welke tijd van de maand het is xD

    Mijn vriend weet het omdat ik dan noujaa....

    Vast net zoveel als dat ik erover weet.


    -

    Daar krijgen ze op school ook gewoon les over, toch? En er valt ook niet zo veel over te weten :') behalve dat het smerig en vervelend is.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Vast en zeker meer dan genoeg.


    Let it come and let it be

    Eeeuh ok dan :p


    Your Butt is Mine!

    Waarschijnlijk meer dan ze willen weten ^^


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Postcards schreef:
    Waarschijnlijk meer dan ze willen weten ^^

    CountMeIn schreef:
    Vast en zeker meer dan genoeg.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    AppleFritter schreef:
    Daar krijgen ze op school ook gewoon les over, toch? En er valt ook niet zo veel over te weten :') behalve dat het smerig en vervelend is.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik krijg dat met biologie, dus de jongens bij mij in de klas zouden het moeten weten (:


    Destroy what destroys you.

    Aangezien iedereen dat bij biologie/verzorging krijgt veel. Even veel als meisjes, alleen weten wij hoe het voelt en zij niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    geweldig dit, topic heet "vraagje voor de jongens"

    wie antwoorden? 11 meisjes (en een jongen)


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Ik denk evenveel als dat wij er vanaf weten. Alleen voelen wij het ook en zij niet.. Maar mijn vriend weet dat hij me meer aandacht moet geven, omdat ik altijd vrij emotioneel word en dan meer aandacht nodig heb :'). En verder zal hij wel het algemene weten, wat je op school geleerd hebt..


    Never look back, don't doubt tomorrow.