• Een goeie vriend van mij DD waar ik geen contact meer mee had omdat zijn vriendin er tegen was,Heeft me vandaag dus een ring geven, Niet in eigen persoon maar zijn zusje heeft met me gegeven, En net kreeg ik een smsje van hem.

    'Hoop dat je de ring mooi vond'

    Hij is me dus niet vergeten...

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Wel een beetje laf, dat hij het doet via zijn zusje.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Genius schreef:
    Ik zou dat niet echt lief vinden. Eerst geen contact door een meisje en dan ineens een ring geven? Niet eens persoonlijk ook nog. Nee ik zou dat niks vinden :W


    Believe in yourself.

    Genius schreef:
    Ik zou dat niet echt lief vinden. Eerst geen contact door een meisje en dan ineens een ring geven? Niet eens persoonlijk ook nog. Nee ik zou dat niks vinden :W


    Believe in yourself.

    Rizardo schreef:
    (...)

    If i try that i get fucking yelled at!! and i only did that because the person is a drug-user!

    Okay, that guy does not deserve to be called a man.. Mijn verloofde heeft meer ballen dan hem. and she's a girl.


    En nu ben ik klaar met jou!

    Ga niet oordelen over hem.

    Hale schreef:
    (...)

    En nu ben ik klaar met jou!

    Ga niet oordelen over hem.


    what are you gonna do, capslock eme to death?
    i'm not going to change my oppinion.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    *Doet moeite om geen trollface te gaan plaatsen*
    Moet.. Verleiding.. Weerstaan..

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 14:39 ]


    26 - 02 - '16

    Ik zou toch voor het contact kiezen, in plaats van voor de ring.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Cockney schreef:
    Ligt het aan mij of is het vreemd dat hij een meisje dat niet zijn vriendin is een ring geeft?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Rizardo schreef:
    (...)

    what are you gonna do, capslock eme to death?
    i'm not going to change my oppinion.


    O echt kan je alsjeblieft voor 1 keer geen engels typen.

    O nee vergeten jij hebt geen respect voor mensen die een andere levensvisie hebben.

    Genius schreef:
    Ik zou dat niet echt lief vinden. Eerst geen contact door een meisje en dan ineens een ring geven? Niet eens persoonlijk ook nog. Nee ik zou dat niks vinden :W


    Let it come and let it be

    Ik heb echt het gevoel dat jouw leven een soort soapserie is er gebeurt altijd wel iets.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.