• I LOVE YOU ALL, YOU'RE THE BEST <3

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 11:39 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    LIANNE <333333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    over 20 minuten kan ik mijn Username veranderen (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    iHoran schreef:
    over 20 minuten kan ik mijn Username veranderen (:


    woeehoe
    ik kan hem dinsdag als ik uit school kom


    What's so bad about being different?

    Narry schreef:
    (...)
    Hmm... Het was een beetje oneerlijk, maar wel heel leuk ;D
    we begonnen met tuls lopen (stijlvorm) maar iedereen van ons heeft dat verloren. Omdat wij de oude stijl nog doen en hun daar niets van begrijpen. Ook toen ik tegen 1 van mn eigen groep liep, gingen 3 van de 5 handen voor hem omhoog, omdat ze het gewoon niet begrepen, onze trainer, coaches en nog wat anderen die mee deden van ons, zeiden allemaal dat ik 'm mooier liep en ik had moeten winnen --'
    En met sparren ben ik tweede van m'n poel geworden ;D en ik heb een aanmoedigings prijs gekregen, omdat ik een astma aanval kreeg, maar gewoon door ging. Maar echt van de gene waar ik van verloor was echt vet irritant! Ze trapte constant onder mijn band (dat mag helemaal niet) en ze kreeg steeds punten daarvoor :o mn trainer zei er op een gegeven moment ook wat van, want dat is oneerlijk, maar ze ging gewoon door. Dus toen werd ik boos en trapte ik flink in haar en kreeg ik ook wat punten, maar ik verloor dus wel van haar -.-
    We zijn er met zes mensen heen gegaan en met acht prijsen terug (terwijl we dus, door onze style, in het nadeel waren)



    jeetje, dat is wel dom ;S
    maar alsnog 8 prijzen is wel goed dan (:


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    iHoran schreef:
    over 20 minuten kan ik mijn Username veranderen (:


    in wat ga je hem veranderen ook weer ? :D


    i'm broken, do you hear me.

    Chiam schreef:
    (...)

    in wat ga je hem veranderen ook weer ? :D
    Ireland (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    IK WIL DAT MIJN VOETBALSCHOENEN BINNENKOMEN ADKGLHASKJDFHASDF.
    tot dan moet ik het met zwart met fel groene schoenen doen, maar die andere zijn zo veel vetter ;c


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Hahaha echt mijn trainer, coaches en vriendin die ook Taekwondo doet, schrokken zich echt dood door mijn astma aanval --'. Ze dachten eerst dat ik moest overgeven (want het klonk voor hun misschien als kokhalsen, maar het was dat mijn ademhaling vast zat), maar ik kreeg dus geen lucht... Dus hun helemaal paniek en ze wisten dus niet hoe mijn pufje (voor astma zeg maar) werkt, dus stresste ze weer daardoor. Maar gelukkig ben ik gewend dat altijd zelf te doen xd Zelfs mijn crush schrok, die trok zo mijn handbeschermers af en zat steeds te roepen 'pufje! Pufje! Pufje!'.
    Waarom moet ik mensen altijd zo laten schrikken? Maar de scheidsrechter en mijn trainer enzo vonden het wel heel knap dat ik door ging :3

    OMG net zoooo facking genant gewoon hea..
    Ik was dus zo bij mijn omaa.. en moest wat in de tuin doen.. En ik had wmyb aan op mijn ipodd xd Dus ik vet luid mee zingen.. ik dacht dus iedereen zit binnen.. Maar bij die tuin zit een lage schutting.. zie ik dus zo mijn crush er op leunene en vet lachen
    OMG ik ga dus never nooit meer met mijn ipod meezingen daaroo


    What's so bad about being different?

    http://twitter.com/#!/1Ddutchfans/favorites

    willen jullie alsjeblieft even de tweet van Holland_1D retweeten? (A)


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    NiallsFood schreef:
    OMG net zoooo facking genant gewoon hea..
    Ik was dus zo bij mijn omaa.. en moest wat in de tuin doen.. En ik had wmyb aan op mijn ipodd xd Dus ik vet luid mee zingen.. ik dacht dus iedereen zit binnen.. Maar bij die tuin zit een lage schutting.. zie ik dus zo mijn crush er op leunene en vet lachen
    OMG ik ga dus never nooit meer met mijn ipod meezingen daaroo
    WOONT DIE NAAST JE OMA? (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Haaaaaaaaaaj! <333


    every little thing is gonna be alright.

    iHoran schreef:
    (...)WOONT DIE NAAST JE OMA? (:


    in de buurt.. hij liep gewoon toevallig langs..
    OMG ik schaam mij kaapot;o


    What's so bad about being different?

    NiallsFood schreef:
    (...)

    in de buurt.. hij liep gewoon toevallig langs..
    OMG ik schaam mij kaapot;o


    haha geniaaal :$


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    IK BEN ETEN SCHATJES<3


    What's so bad about being different?