• De stelling van deze week luidt:
    Mensen zoeken hun tegenpolen op, soort zoekt soort is maar een mythe.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Defensive schreef:
    Dit is geen regel die zwart op wit waar is. Voor iedereen is het weer anders.


    Not all those who wander are lost.

    Nightlock schreef:
    Dit verschilt per persoon. Sommigen zullen een partner zoeken binnen de eigen omgeving, anderen zullen zich binnen een andere omgeving wagen. Het is maar net waar jij je prettig bij voelt en waar je naar op zoek bent.


    i put the fun in funeral

    Dat verschilt echt per persoon. Ik heb twee hele goede vriendinnen(Jooz en Ayla), Jooz is precies hetzelfde zoals ik ben, echt we zijn in alles gelijk. En Ayla is echt mijn tegenpool, alles wat ik leuk vindt haat zij en andersom. Ik kan met beide meiden heel goed overweg, maar Ayla en Jooz haten elkaar weer. Dus het ligt gewoon aan de persoon, aan de situatie en de omgeving.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Tsja, dat ligt er inderdaad maar precies aan.
    Ik had altijd al vrienden gehad die net zoals mij waren, maar nu (een paar jaar later) heb ik een beste vriendin die juist het tegenovergestelde is van mij. We botsen wel vaak, maar we vullen elkaar ook perfect aan.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Tranquillo schreef:
    Beide, je zoekt toch iemand die ook jouw soort is, maar ook iemand die karkatertrekken heeft, die jij niet hebt, en dat jij karaktertrekken hebt, die die andere niet heeft, zodat jullie elkaar kunnen opvullen


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    AlexanderG schreef:
    Het is eigenlijk allebei.
    Ik ben heel goede vrienden met een tegenpool (die eigenlijk ook gewoon hetzelfde is)
    Dus ik ben eigenlijk een soort van meningloos.


    Dat klopt Joske (=
    Maar we hebben een andere smaak qua een beetje alles, maar we hebben altijd op het zelfde moment de slappe lach en om het zelfde onderwerp dus.... =D
    xxx

    Ik denk dat geen één van de twee waar is. Ik denk dat het er ergens tussen zit ofzo. :]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Met vriendinnen zoek ik degene die bij me passen.. Dus dezelfde interesses.
    Boyfriend is een ander verhaal ^^ als je dan teveel hetzelfde leuk vind word het saai


    Il est toujours l'heure de ne rien faire

    Tegenpolen halen vaak wel het beste uit elkaar, maar soms heb je juist mensen nodig die op je lijken.


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Nightlock schreef:
    Dit verschilt per persoon. Sommigen zullen een partner zoeken binnen de eigen omgeving, anderen zullen zich binnen een andere omgeving wagen. Het is maar net waar jij je prettig bij voelt en waar je naar op zoek bent.


    Tell me about it, stud.

    Soort zoekt soort. Ik denk wel dat het een beetje waar is. maar op den duur wat dat heel erg saai, want je wilt graag spanning hebben, en daarom zoeken we de tegenpolen op.
    Tegenpolen zijn er ook om van te leren. Als je een goede vriendschap met je tegenpool wilt hebben kan dat heel moeilijk zijn omdat je over je geschillen heen moet stappen.
    Maar ook met iemand die gelijk gestemd is kan dat moeilijk zijn, want juist dan herken je de hele tijd dingen en ga je je vervelen. Daar kan ook ruzie van ontstaan.


    Ik geloof geen van beide dingen. Soort zoekt soort, misschien, maar je zoekt ook je tegenpolen. Dus ik ben het niet eens, en ook niet oneens met deze stelling.


    You can say, whatever you want, but I will never change because you said so.

    Mensen met dezelfde eigenschappen en problemen zullen elkaar altijd aantrekken, maar om de balans te houden heb je ook mensen om je heen nodig die het tegenovergestelde zijn.


    One person's craziness is another person's reality.

    Uneventful schreef:
    Soort zoekt wel degelijk soort op, maar over dat tegenpolen elkaar opzoeken ben ik het ook mee eens. Dus beide.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    naja voor mij ook beide. ik heb sinds kort een vriend en die lijkt best veel op mij qua karakter. dus kan ik veel bij hem kwijt en hij ook bij mij.
    maar als ik kijk naar me vriendinnen.. zijn e meeste compleet anders bijvoorbeeld kledingstijl. ik ben zo van wat lekker zit en niet te meisjesachtig en beetje donkere kleuren maar een vriendin van mij is weer heel roze en andere knalkleuren en doet ook altijd verschillende oorbellen en ook vaak zon diadeem met strik xD


    I don't care if you're different than the others, as long you are nice to me.

    Het is voor iedereen anders

    Ik maak beide mee op school in het groepje waar ik altijd zit
    Het gaat van zwaar huppelkut tot zwaar gothic maar iedereen accepteer elkaar(hoera)(Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."