• De stelling van deze week luidt:
    Mensen zoeken hun tegenpolen op, soort zoekt soort is maar een mythe.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Soort zoekt wel degelijk soort, maar soort zoekt ook andere. We zoeken het zelfde soort voor de rust en het begrip, we zoeken andere soorten voor de spanning.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Soort zoekt wel degelijk soort, maar soort zoekt ook andere. We zoeken het zelfde soort voor de rust en het begrip, we zoeken andere soorten voor de spanning.


    Proud to be part of a fandom

    In mijn vriendinnen vind ik zowel dingen terug die ik ook heb, als eigenschappen die ik graag zou willen hebben. Maar ook niet met alle vriendinnen doe ik dezelfde dingen. Ik denk dat het beide waar is.
    Jongens zal ik in mijn geval maar even buiten beschouwing laten :W


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dit is geen regel die zwart op wit waar is. Voor iedereen is het weer anders.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Beide, je zoekt toch iemand die ook jouw soort is, maar ook iemand die karkatertrekken heeft, die jij niet hebt, en dat jij karaktertrekken hebt, die die andere niet heeft, zodat jullie elkaar kunnen opvullen


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Tranquillo schreef:
    Beide, je zoekt toch iemand die ook jouw soort is, maar ook iemand die karkatertrekken heeft, die jij niet hebt, en dat jij karaktertrekken hebt, die die andere niet heeft, zodat jullie elkaar kunnen opvullen


    26 - 02 - '16

    Defensive schreef:
    Dit is geen regel die zwart op wit waar is. Voor iedereen is het weer anders.


    We accept the love we think we deserve.

    Dit verschilt per persoon. Sommigen zullen een partner zoeken binnen de eigen omgeving, anderen zullen zich binnen een andere omgeving wagen. Het is maar net waar jij je prettig bij voelt en waar je naar op zoek bent.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Defensive schreef:
    Dit is geen regel die zwart op wit waar is. Voor iedereen is het weer anders.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Soort zoekt wel degelijk soort op, maar over dat tegenpolen elkaar opzoeken ben ik het ook mee eens. Dus beide.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Allebei.

    Ik denk dat het aan de persoonlijkheid van de persoon ligt. Sommigen voelen zich gemakkelijker bij hun eigen soort, en anderen juist weer bij hun tegenpolen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Defensive schreef:
    Dit is geen regel die zwart op wit waar is. Voor iedereen is het weer anders.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Soort zoekt soort, maar ook tegenpolen trekken elkaar aan.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Aquila schreef:
    Soort zoekt soort, maar ook tegenpolen trekken elkaar aan.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.