• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 46!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lughnasadh
    "Nooit," hijgde ze. Ze schoot langs hem heen, greep het mes uit de handen van het meisje dat toe stond te kijken en rende naar de kersverse echtgenoot toe. "Jullie hebben toch gezworen altijd samen te zijn? Dan ook in het leven hierna," siste ze. Ze moest echt opschieten; Daiyh zou haar vermoorden als ze niet snel genoeg weg was hierna.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan - Stylist
    Mijn hart leek te bonken, al het bloed uit mijn lijf te pompen, maar haperde toen steeds, leek het op te geven.
    Ik kon het niet tegenhouden, mijn ogen vielen dicht, alle omgevingsgeluiden werden bijna volledig uitgeschakeld en ik voelde enkel nog Saph's warme hand.
    Mijn hart klopte nog een paar keer, met een aantal vluchtige ademhalingen, maar toen stopten ze allebei.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    een gil ontsnapte uit mijn keel. Fayans topte met ademen, de vrouw schoot naar me toe. ik was bang, doodsbang, maar vooral gebroken. fayan was weg. Tranen stroomden over mijn wangen.

    Daiyh
    verdomme dat mens was te snel. Mijn ogen schoten naar Chiara voordat ik weer achter Lughnasadh aanging.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    'Ik maak haar af,' beloof ik Fayan. En dan spring ik op, ren naar haar toe, duw haar naar achteren. Ze zou sterker dan ik zijn, maar de woede maakt me sterk en ik krijg mijn mes weer te pakken.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Lughnasadh
    Ze gromde wild; onaards, toen het meisje haar aanviel. Een luide schreeuw verliet haar mond toen haar mes uit haar handen werd gerukt, maar ze maakte lange, bloederige strepen met haar nagels over het gezicht van het meisje. Een verwrongen grimas stond op haar gezicht; ze was nu meer een monster dan een mens.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Daiyh
    De rozehairge man was dood. De andere persoon, saph, stond te huilen, leek neit te kunnen stoppen. Een meisje had Lughnasadh op zich geniomen. Wat een geweldige bruiloft, dacht ik sarcastisch.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Haar nagels laten bloederige strepen achter op mijn gezicht, maar het intereseert me niet meer. Ik grijp het mes en ram het in haar bovenarm tot het tegengehouden word door een hard bot, dan trek ik het eruit en ram met mijn vuist in haar gezicht. 'Hier krijg je spijt van!'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Chiara Cinxi
    Om te voorkomen dat Zahira er ook maar iets van mee zou krijgen, draaide ze het meisje met de rug naar het tafareel. Ze had er een hekel aan dat ze niks kon doen, ze was hulpeloos, nutteloos. Had handen jeukten, had ze maar werpmessen bij zich, kon ze maar staan.


    -

    [jongens, ik moet eten o.o you can kill Saph. ik ben over een uurtje terug]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [En toen was het stil.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Eet lekker!
    *waits for Flap*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Had je post over het hoofd gezien, sorry. (no_chears)]

    Lughnasadh
    Ze slaakte een gil van pijn toen het mes in haar bovenarm drong, maar verbeet het. Ze drong haar nagels in de ogen van het meisje; voelde de weke substantie die maakte dat ze kon zien.
    "Ik voer alleen maar orders uit, schat. Laat me er nu langs."


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Cassie - District 9
    Alles was zwart, maar ik was niet bewusteloos. Mijn ogen brandden vreselijk. Niet in staat om te richten ramde ik het mes op een willekeurige plek in haar lichaam. Onmiddelijk stroomt een grote hoeveelheid bloed over mijn hand en ik trek het mes opnieuw terug. 'Die is voor Fayan,' sis ik.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Lughnasadh
    Ze klapte dubbel van de pijn, maar richtte zich weer op. Het meedogenloze systeem waarmee ze was afgericht wierp nu zijn vruchten af, en met haar laatste krachten wist ze toch nog het mes uit de handen van het blinde meisje te grijpen.
    "En deze is voor..." ze pauzeerde even om zich de tijd te geven zijn naam te herinneren, "Saph." Ze stak toe, nog net voor ze flauwviel.

    [Laat Flap nu ook maar sterven, ik moet eten.]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Cassie - District 9
    Een scherpe pijn, een doffe bons. Is ze gevallen? Dat moet wel. Ik val neer op mijn knieën, trek het mes uit mijn arm - want daar was het terecht gekomen - en tast rond tot ik het gezicht van de vrouw vind. Mijn handen glijden naar haar nek. 'En deze,' zeg ik terwijl ik het mes op haar keel leg, 'is voor alle anderen.' En ik druk het mes door de huid heen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.