• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 46!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lughnasadh
    Ze leunde achterover in haar klapstoel en wierp ongeïnteresseerde blikken op het paar. Die ene stylist met z'n roze haar herkende ze meteen, de ander kostte haar wat meer moeite, maar bleek die levenspartner van hem te zijn die haar vastgebonden in dat kamertje had gegooid. Ze kon een grom niet onderdrukken, uit boosheid. Hoe had ze het ooit zo ver laten komen? Ze was zwak geweest toen.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    @Laura
    Je hebt er twee :'D

    *dacht er over na om hetzelfde met Daiyh en Chiara te doen, maar dat is nu niet echt meer origineel :3*


    -

    [Ik beloof dat ik een story ga maken, na mijn toetsweek :'D]

    Fayan - Stylist
    Zodra ik Saph zag, begonnen mijn ogen te stralen en een brede lach vormde zich om mijn mond. Wauw. Wáuw, wat was hij mooi. Ik had zo'n geluk met deze jongen, die over een paar uurtjes, minder zelfs, mijn man zou zijn.
    Ik vergat het publiek en stond nu naast Saph, kon mijn ogen maar niet van hem afhouden. Nog heel even, dan waren we écht getrouwd.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Jawel doen! Dat is leuk, gewoon alle verhalen van de personages van de RPG nu in een echte story :'D
    Kunnen we ook wel in één doen. Om de beurt hoofstuk Fayan/Saph dan weer Daiyh/Chiara bijvoorbeeld.]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Met een blije glimlach verstrengelde ik mijn vingers emt die van fayan terwijl een priester gast een heel lang verhaal begon op te hangen. dit was geweldig. Ik zou eindelijk echt met fayan gaan trouwen.

    Daiyh
    stilletjes keek ik toe. het duurde even, maar mijn oog viel op een veel te bekende bvrouw in de groep. Lughnasadh.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Met een lach op mijn gezicht kijk ik hoe Fayan en Saph naar elkaar toe lopen. God, wat zijn ze lief samen. Droomkoppel. Ja, die twee zullen wel gelukkig zijn. Als ze maar samen zijn. Daar hebben ze mij, of om het even wie, niet bij nodig.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [*O*]

    Chiara Cinxi
    Een onwillekeurige glimlach verscheen op haar gezicht, haar arm krulde zich rond Zahira om te voorkomen dat ze van haar schoot viel. Het meisje leunde vermoeid tegen haar aan, en het duurde niet lang voor ze in slaap viel.


    -

    Lughnasadh
    Ze wist een nogal luidruchtige geeuw te onderdrukken toen een priester een neuzelend verhaal op begon te hangen over eeuwige trouw en het vlees snijden op zondag en gemeenschap van goederen. Haar ogen flitsten weer over iedereen in de mensenmassa, naar alle geïnteresseerd toekijkende hoofden, tot die stilhield bij Daiyh. Godver, wat deed díe hier nu weer?


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Daiyh
    Lughnasadh zag mij ook. mijn ogen boorde zich in die van haar. Ze zou hier niet vrijwillig zijn, niet na wat dir koppel had gedaan met haar. en ik vertrouwde haar voor geen meter.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Het verhaal van de priester leek wel eindeloos te duren. Mijn knieën knikten, mijn handen trilden en ik hield Saph stevig vast, keek nog altijd naar hem. Opeens richtte de priester zich tot mij.
    "Neemt gij, Fayan (achternaam die ik niet weet), Saph Amero, tot uw wettige echtgenoot, tot de dood jullie zal scheiden?"
    Tril. Slik.
    "Ja." Goddank had mijn stem niet getrild, het woord klonk vast en duidelijk.
    Daarna richtte de priester zich tot Saph.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Daiyh leek te verstijven, zijn spieren spanden zich bol op. Verbaasd tilde ze haar hoofd op, volgde zijn blik. Meteen trok ze Zahira naar zich toe. Het was een van de vrouwen die Daiyh had willen ophalen toen hij haar naar District 13 had gebracht.


    -

    Saph
    'Ja,' zei ik nog voor de priester uitgesproken was. Ik trilde als een rietje en kneep ik Fayan's hand. Er ging wat gelach door de zaal maar dat kon me weinig schelen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Ik giechel. Fayan staat te stuiteren tijdens het verhaal van de priester en lijkt helemaal niet te luisteren, wat ik wel kan begrijpen. Ik snap ook niets van wat die priester zegt - Dario trouwens ook niet.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Lughnasadh
    Ze scheurde haar blik van Daiyh af, ging met haar hand onder haar jurk en omsloot daar het handvat van het mes. Zodra de beide echtelieden "ja" hadden gezegd en het gejuich en geklap zou losbarsten, zou ze toeslaan. Het liefst als ze aan het zoenen waren, dan sloeg ze gelijk twee vliegen in één klap.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan - Stylist
    De priester glimlachte kort voor hij verderging.
    We kregen de ringen aangereikt en trillend schoven we die bij elkaar om. Ik liet zijn beide handen nu geen moment meer los.
    "Dan verklaar ik jullie nu tot man en man, u mag de bruidegom kussen."
    Ik had mijn armen al om Saph heengeslagen nog voor de priester helemaal klaar was met zijn zinnetje en drukte mijn lippen op die van Saph voor dat de tranen nog kwamen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen