• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 46!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Degene die naast Lughnasadh zit:
    waarom zit die vrouw onder haar jurk te voelen? o_o *vieze gedachten*]


    -

    Saph
    Tranen stonden in mijn ogen maar tijd om te huilen had ik niet. ik trok Fayan tegen me aan, drukte zijn lippen op de mijnen. ik kon het nauwelijsk geloven.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus schreef:
    [Degene die naast Lughnasadh zit:
    waarom zit die vrouw onder haar jurk te voelen? o_o *vieze gedachten*]


    [Ahahahahah XD]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Lughnasadh
    Het moment was daar...
    In een flits was ze opgestaan; de volgende seconde stond ze al naast hun verstrengelde lichamen en hief het mes hoog op, klaar om toe te steken...

    [We rekken 't moment nog even... (wbw)]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Cassie - District 9
    Tranen glinsteren in mijn ogen en een brede, gelukkige glimlach ligt om mijn lippen. Die krijg je er niet meer vanaf vandaag - tenzij het gebouw ontploft, tenminste. Maar dat zou toch niet gebeuren, of wel? Een onprettig gevoel begint mijn onderbuik te vullen en de glimlach glijd van mijn gezicht. Er klopt hier iets niet. Mijn hand gaat automatisch naar het mes dat in nog altijd bij me draag, en op hetzelfde moment springt er een vrouw met een mes het podium op. Ik sta op van mijn stoel en begin naar het podium te rennen, maar weet dat ik te laat zal zijn. Veel te laat.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    Het gejuich van het publiek veranderde in gegil en met een ruk keek ik op.
    Het was de vrouw, die me in eerste instantie ontvoerd had... zij was het... met een mes...
    Ik gaf Saph een duw, trok hem hier vandaan. Dit was niet goed. Mijn geluk werd even weggevaagd door doodsangst.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    voor ik het wist was Lughnasadh opgestaan, een glimmend mes in haar handen. Ik wist dat ze iets van plan was geweest. Ik zag de paniek bij mensen uitbreken, saph en fayan vebraken hun kus.

    Saph
    Lughnasadh stond binnen een seconde naast ons. ik had nauwelijks tijd om me om te draaien, angst vulde me.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lughnasadh
    "Dit was het dan, schatjes," zei ze, een sadistische toon in haar stem. "Wie van jullie gaat er het eerst aan?"
    Ze hield er nog steeds van met haar prooi te spelen, ook al wist ze dat ze hierbij haast moest maken. Daiyh zat immers in het publiek.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Saph
    Fayan trok aan me, ik was verlamd van angst. Dit kon niet gebeuren, niet nu.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar adem ontsnapte geschrokken toen Lughnasadh opeens bij het echtpaar leek te staan. Haar hand die op Daiyhs pols had gelegen kneep hem bijna fijn.


    -

    Cassie - District 9
    Ik ren nog steeds zo hard als ik kan, het mes ligt in mijn handpalm. Maar mijn stoel had helemaal achteraan gestaan en mensen renden in paniek door elkaar heen, versperden me de weg. Ik zou het nooit op tijd kunnen halen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    Wat moest ik doen? We zaten in de val, de enige uitweg was áchter haar. Waarom moesten we ook trouwen in een zaal en niet gewoon op een open vlakte waar je kon rénnen?
    Ik duwde Saph zo ver mogelijk naar achter, ging half voor hem staan, terwijl mijn hart uit mijn borstkas leek te willen springen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Lughnasadh
    "Jij eerst dus," zei ze tegen de rozeharige, volkomen op haar gemak. Dit was haar ding, hetgene waar ze in uitblonk.
    Ze zette een stap naar voren. Het verbaasde haar wel enigszins dat niemand van het publiek hen kwam redden; als een op hol geslagen kudde renden ze door elkaar heen. Zóveel gaven hun geliefden dus ook weer niet om hem.
    "Nog afscheidswoorden voor de wereld, of zullen we er maar direct een eind aan draaien?"


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Cassie - District 9
    Woest baan ik me een weg door de menigte. 'GA AAN DE KANT!' Mijn wanhopige stem overstemt die van een hoop anderen, maar weinigen reageren erop. Ik weet bij het middenpad te komen, dat gelukkig nog steeds dunner bevolkt is, en zet het nu echt op een rennen. Het scherpe metaal van mijn mes blinkt in mijn hand - maar ik zal het nooit op tijd halen. Verdomme.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    Ik zag Cassie aan komen rennen en schudde met grote ogen mijn hoofd. Straks werd zij neergestoken.
    Maar toen zag ik dat ze ook een mes bij zich had. Kleine Cassie was dus echt veel dapperder dan ik altijd gedacht had. En volwassener. Geen kleine Cassie, maar stoere Cassie.
    Ik wilde verder naar achteren lopen, maar een was alleen een muur.
    "Dit gaat je niet lukken," zei ik, meer tegen het mes.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen