• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 46!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    Ik schoot naar voren en klemde mijn arm om Lughnasadh's keel.
    'Wáar ben je mee bezig?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Eindelijk red ik het tot het podium. Helaas, Dario heeft mijn andere mes. Hij brengt Aurora in veiligheid - gelukkig. 'Blijf. Met. Je. Poten. Van. Ze. Af,' sis ik tegen de vrouw, die intussen door een andere man word aangevallen. Elk woord is een afzonderlijke zin geworden.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Lughnasadh
    Oh jee. Ze kreeg tégenstand...
    "Met iets waar we jou niet bij nodig hebben," snauwde ze, voor haar keel werd dichtgeknepen, en ze wist dat ze hem ergens mee af moest leiden, wat qua brute kracht was Daiyh nogal altijd sterker dan zij.
    En de perfecte afleiding stond voor haar met zijn rug tegen de muur geklemd.
    Ze stak het mes recht naar voren en spietste de rozeharige stylist aan de muur.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Chiara Cinxi
    Hij was al weg voor ze iets kon doen, waarna ze zichzelf omhoog probeerde te duwen. Haar been deed echter nog pijn, ze was als een gevangene op die stomme stoel. Echt, heel fijn.
    Zahira was ondertussen wakker geworden, haar handen klauwden angstig in de lange lokken van haar moeder terwijl ze met grote ogen naar de onrustige menigte keek.


    -

    Saph
    In shock staarde ik naar eht tafereel. Ik kon geen woord over mijn lippen krijgen. Fayan. Oh god, nee, dit kon niet.

    Daiyh
    Verdomme. geïrriteerd smeet ik haar van de verhoging af, buiten bereik. Maar voor de man leek het te laat.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Ik vloek en ren naar voren, maar het is al te laat. Veel te laat. De vrouw weet duidelijk hoe ze met haar mes moet omgaan - Fayan gaat dood. Dood. Het woord heeft een vreemde klank, alsof het niet in de zin wil staan. Ik wil het ook niet in de zin hebben, maar het is wel de waarheid. 'Het spijt me.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    Het mes stak moeiteloos dwars door me heen, ik voelde mijn ingewanden sturen en het warme bloed vloeien. Ik hapte naar lucht, kromp ineen van de pijn.
    "Saph... ren!" zei ik nog.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie - District 9
    'Fayan,' begin ik, maar mijn stem breekt. Ik kan het niet eens zeggen. Ik krijg de woorden niet over mijn lippen, kan mezelf niet dwingen om het hem te vertellen. Het is te laat. Hij gaat dóód.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    Tranen stromen over mijn wangen. met trillende handen probeer ik het bloeden te stelpen.
    'F-Fayan.. H-hou vol,' oh god, dit kan neit gebeuren.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [gvd, ik vind het echt niet leuk om Flap te zijn nu. D:]

    Lughnasadh
    Het volgende moment lag ze op de grond, naast de verhoging, maar aan het gevloek, geschreeuw en gehuil om haar heen merkte ze dat haar actie effect had gehad. Het enige probleem was dat haar mes nu ergens in de stylist zat, en ze moest zijn wederhelft ook nog uitschakelen...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Cassie - District 9
    Verdomme, Cassie, verman je een beetje. Desondanks stromen de tranen over mijn wangen als ik opkijk naar Saph. 'Saph...' Het lukt niet, mijn stem trilt te erg. Maar de boodschap staat in mijn ogen te lezen. Te laat. Hij gaat dood.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    Mijn zicht vertroebelde, alles draaide en de pijn leek door mijn hele lijf te gaan. Het mes maakte het ademen nog moeilijker, ik greep er onhandig naar maar kreeg er geen grip op. Het was doorweekt met mijn bloed.
    In plaats daarvan kreeg ik Saph's hand te pakken.
    "Ik hou van je." fluisterde ik. Bloed kwam omhoog vanuit mijn keel, vulde mijn mond. Was dit het einde?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    ik had geen wapen bij me, maar Lughnasadh kon ik wel aan.
    ;'Verdwijn, nu,'sis ik haar toe. 'je hebt hier geneog gedaan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    'Fayan, blijf bij me, ga niet weg,' snikte ik. ik greep zijn hand vast, alsof ij daardoor zou blijven. Fayan, mijn lieve, lieve Fayan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Langzaam til ik mijn hoofd omhoog, veeg de tranen van mijn gezicht. Niet huilen, sterk zijn. Mijn stem trilt nog altijd, maar de woorden zijn verstaanbaar. 'Het spijt me.' Meer hoef ik niet te zeggen, de betekenis is duidelijk. Hij is niet meer te redden.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.