• Een filmpje waarin is te zien hoe een Texaanse rechter zijn gehandicapte dochter afranselt, wekt wereldwijd verontwaardiging op. De beelden dateren al van 7 jaar geleden, maar de intussen 23-jarige Hillary heeft ze pas nu online gezet.


    Op de expliciete beelden is te zien hoe jeugdrechter William Adams zijn 16-jarige dochter Hillary 7 minuten lang brutaal afranselt met een broeksriem. ‘Bend over the fucking bed’, roept de man uit, 'You don't deserve to live in this house.' De reden: het meisje had de computer van het gezin gebruikt om muziek te downloaden en videospelletjes te spelen.

    Het meisje schreeuwt de hele tijd om hulp, maar haar vader blijft slaan. Wat hij niet weet, is dat zijn dochter in de hoek van de kamer een camera had opgesteld die alles netjes filmde. Jarenlang bleef het filmpje in de kast, tot de intussen 23-jarige vrouw na een zoveelste scheldtirade besliste de beelden op het internet te zetten.

    Het is evenwel nog niet bevestigd dat het daadwerkelijk om rechter Adams gaat, al lijkt er weinig twijfel. De politie is intussen een onderzoek gestart. Een vriend van het meisje lis alvast duidelijk: ‘Het is zijn stem, het is zijn gebruikelijke gedrag en het is zijn huis’, klinkt het.

    Hillary lijdt aan een hersenverlamming. Ze heeft onder meer evenwichtsstoornissen, last van bevende ledematen en problemen met haar spraak.


    bron: de standaard.be

    Dit is gewoon ziek, ik heb er echt geen woorden voor!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 19:06 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Dit is vreselijk. Die dochter is gehandicapt dus weet waarschijnlijk niet eens zo goed wat ze heeft fout gedaan en wordt zo afgeranseld. Sommige ouders zouden gewoon gecastreerd en gesteriliseerd moeten worden.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik zag het vandaag op Tumblr inderdaad, vreselijk. Lees wel de beschrijving van dat meisje zelf dat bij de video staat, op Tumblr stond dat ook dat je die eerste moest lezen though. Maar echt, vreselijk, had heel veel moeite met kijken.

    Fayan schreef:
    Ik ga het niet eens kijken.
    Mensen die zo omgaan met anderen verdienen een spuitje, vind ik.


    Love is louder.

    M'n maag krimpt ervan..
    Dat zulke mensen bestaan.. Hoe kun je dat doen bij je eigen dochter? En dan ook nog voor zo'n sullige reden. >.<
    Ik wil die ouders nu zo graag zelf eens afslaan. >=S

    Ik durfde het eerst niet te kijken maar heb het toch gedaan. Wel zonder geluid, want kan er niet zo tegen dat ze schreeuwde van de pijn. ):


    Ik wil een tuin vol egels

    Chandler schreef:
    Dit is vreselijk. Die dochter is gehandicapt dus weet waarschijnlijk niet eens zo goed wat ze heeft fout gedaan en wordt zo afgeranseld. Sommige ouders zouden gewoon gecastreerd en gesteriliseerd moeten worden.
    zoals ik het lees is haar handicap enkel fysiek, maar dat is geen reden om dat afranselen goed te keuren, echt verschrikkelijk gewoon!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Chandler schreef:
    Dit is vreselijk. Die dochter is gehandicapt dus weet waarschijnlijk niet eens zo goed wat ze heeft fout gedaan en wordt zo afgeranseld. Sommige ouders zouden gewoon gecastreerd en gesteriliseerd moeten worden.

    Een castratie of sterilisatie doet geen pijn. Met een operatie toch niet dus hangt er vanaf hoe.. xP


    Ik wil een tuin vol egels

    AngelFox schreef:
    (...)
    Een castratie of sterilisatie doet geen pijn. Met een operatie toch niet dus hangt er vanaf hoe.. xP
    AFHAKKEN!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    AngelFox schreef:
    (...)
    Een castratie of sterilisatie doet geen pijn. Met een operatie toch niet dus hangt er vanaf hoe.. xP

    ik krijg hele verkeerde idee waar ik zeker 20 jaar TBS voor krijg.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    AngelFox schreef:
    (...)
    Een castratie of sterilisatie doet geen pijn. Met een operatie toch niet dus hangt er vanaf hoe.. xP


    Volgens mij zonder verdoving, en dan echt zo'n castratie als bij katten enzo..
    Hakki takkie weg zakkie.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jezus, wat een kutouders. Je mag het eigenlijk niet zeggen, maar o wat had ik die lui graag vergast.
    Ik weet nog wel een paar methoden om die ouders klein te krijgen...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ze moeten die handen van die man en vrouw afhaken, zodat ze niet meer kunnen slaan enzow. Arme meid


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Fayan schreef:
    Ik ga het niet eens kijken.
    Mensen die zo omgaan met anderen verdienen een spuitje, vind ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik heb gewoon jeuk aan mijn vingers, ik zou het liefst naar Texas afreizen om eens een goed gesprek te hebben met die man. Ik zou hem eerst zijn vingers breken, ze drie keer ronddraaien "and then let him bend over the fucking bed like a fifteen year-old". Hem vervolgens een geweer in zijn reet steken en zijn kop eraf blazen, nadat ik zijn zeer onedele delen eraf heb gesneden - langzaam en pijnlijk. Ik heb echt... nog nooit zoiets gezien. Krijg je spontaan zin om zijn ogen in te drukken en hem zo lang mogelijk te folteren.


    Ik heb een versterkt moedergevoel, sorry mensen. Ik vind dat meisje zó sneu... arm grietje...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Die gast is echt ziek.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Wat denkt hij? Ik sla mijn dochter even in elkaar en pleur die riem honderd keer vet hard tegen haar lichaam aan. Ik heb het geluid niet aangezet, maar wat zei die moeder allemaal? Was zij ook boos, want beschermend tegenover haar dochter zag ze er ook niet uit? Ik kan niet eens beschrijven hoe kwaad ik nu ben, gewoon omdat hij het recht helemaal niet heeft. Weh ik kan wel schreeuwen.


    Big girls cry when their hearts are breaking