• Ik heb drie ideetjes die ik graag wil uitwerken. Met twee ben ik al bezig, maar ik wil aan één werken. Dan heb ik zekerheid dat ik die af maak. Want ik kennende..

    1. Rachel Collins is een prostituee. Ze doet het graag want het verdiend goed. Maar als er een jongen komt die z'n identiteit niet openbaar wil maken, trekt de jongen Rachel toch wel aan. Ze hebben een date en vervolgens seks. Beide genoten ze er van en Rachel is toch wel nieuwsgierig naar wie hij is. - Harry Styles. Of eventueel onbekende personen.


    2. Een bromanche tussen Harry Styles en Louis Tomlinson.


    3. .. is een 19 jarige die best een moeilijk leven heeft. Haar verleden is een nachtmerrie die ze nog steeds heeft. Omdat ze heel weinig slaapt en het gewoon moeilijk heeft, gaat ze elke week één uurtje naar Amanda Sunfield, een psychologe. Alles gaat goed, totdat ze op een dag dé Harry Styles tegen komt. Harry ziet haar wel zitten. Maar hij weet niks van haar verleden, ook niet dat ze elke week een uurtje naar een psychologe gaat. Harry zet haar leven kortom op stelten.


    Maar welk vinden jullie het beste en welk zou ik moeten uitwerken?

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 14:52 ]

    *het verdient goed.
    Verder lees ik sowieso geen 1D en deze verhalen gaan me nu niet meteen bekeren. Die eerste lijkt me nog het meest aantrekkelijk. Over de tweede heb ik geen mening, want 'bromance' vind ik niet echt een beschrijving en bij de derde stoor ik me een beetje aan dat 'uurtje bij de psycholoog' bijna wordt gebruikt als een ziekte.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Het tweede :9~


    Never run out of reasons to smile...

    3 is totaal niet origineel, dan heb ik liever dat je een of twee doet.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the