• Wat was jou laatste tweet op Twitter?

    aub geen reactie's met 'ik heb geen twitter'


    Ivar Oosterloo.

    Joker schreef:
    ''Aaaahh erger me kapot aan mn klas, echt zo'n domme antwoorden, traag van begrip alles.''
    Wat dus slaat op de fucking achterlijke kinderen op t vmbo.


    Ik zit op het vwo+ en daar is het net zo erg. Vandaag tijdens Nederlands werd 't weer eens pijnlijk duidelijk. Ze weten niet eens wat "bagage" betekent, wat een "opticien" is en in de zin "zijn eega was het daar echter niet mee eens" dachten ze dat "Eega" de voornaam van de vrouw was.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    "@mijnzus btw i'm not a racist, my neighbours are polish"
    (inside joke)

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 19:05 ]


    As travars

    Joker schreef:
    (...)Omdat ik van 3HAVO af kom (zit nu dus in 4VMBO) en deze kinderen gewoon dom zijn. Als we huiswerk op krijgen schelden ze van 'wij hebben ook nog een leven' terwijl ik dat vorig jaar elke dag op kreeg. Ze schelden de leraren uit voor slet en ze krijgen daarvoor geen straf. Voor 1 opdracht doen ze een half uur terwijl ik het binnen 5 minuutjes af heb, dus ik ga me vervelen en ergeren.


    Haha oké, maar dan moet je geen vmbo-ers gaan uitschelden hoor. Ik zit nu in 4havo en het is hier net zo erg . qq Maar ik begrijp wat je bedoelt. ;D


    Tell me about it, stud.

    Pff dadelijk naar werk fietsen, een half uur lang D:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Bam


    26 - 02 - '16

    @MEDE1DFANVANMEDIEIKNIETGANOEMEN :') EN HEB JE AL MET ZAYN GEPRAAT? EN MET VIN DIESEL? OUR HUSBAAAAANDSS.


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    @someone over 35 minuten pas hoor (: CL begint altijd om 20.45 tenzij ze ergens in Rusland spelen waar het ijskoud is.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    'Apparently someone needed to go to the hospital yesterday at the reunion, after I left.' (:


    Fly high across the sky, from here to kingdom come.

    Eigenlijk was dat door een RT. "RT if you prefer Twitter over Facebook!"
    Maar mijn laatste echte tweet was "Are Selenators that dumb? They spelled "amazing" wrong. Come on, that's such an easy word..."


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    'Honger... En we eten pas om half acht ^^'
    (no_chears)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    @Basturdo All your base are belong to me.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    @demimaslow Ah, pas je wel een beetje op? Sintkerklaas kan namelijk heel stout zijn!


    Where words fail, music speaks

    '@kylianXD ja tochh,? weet ik :D Ja indeed! Echt, prachtige stem, en zo jong nog!'

    /kansloze tweet

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 19:01 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    ''Morgen 11/11/11 met de leukste sjatties!" haha


    Advice is what we ask for when we know the answer, but wish we didn't.

    Tomorrow it is 11-11-11 :'D *hear people say the world is gonna end and the devil blablabla* :'D


    Shoganai i ne~