• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee= TheDirection 3de x
    Claire = Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Vianna
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle = Fayan
    Jacob = TheDirection
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Vianna
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    iUser - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.





    Regels lezen AUB.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    [Ik moet naar bed, morgen doe ik de rest, geen zorgen.]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Esmé
    Rustig lagen ik en Carlisle naast elkaar hand in hand onder de sterrenhemel. Hij in zijn prachtige donkerblauwe mantel en ik in mijn hemelblauwe. Sterren waren overal te bekennen en ik nestelde me in zijn armen. Dit was super relax. Ik was helemaal leeg tot mijn mobiel ging. Ik schrok op en greep ernaar terwijl ik rechtop ging zitten en daarna opstond. Ik vond het jammer omdat het moment super fijn was. 'Met Esmé wie is dit?' Zei ik opgewekt.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Renesmee
    "Het spijt me Nessie ik had niet zo moeten doen." Hij tilde me op en gaf me een knuffel. Ik sloeg mijn armen om zijn nek.

    Quil
    "Sorry," mompelde hij. Ik maakte een verzoenend gebaar. "Ik ga maar eens terug naar La Push," zei ik. "Even kijken of ik Claire kan vinden." Met een knipoog richting Jake rende ik naar buiten. Ik had geen zin om wéér te transformeren ,dus ik jogde op mijn dooie akkertje door het bos richting La Push.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Carmen
    "Hé, met Carmen!" zei ik opgelucht. Ik was zo blij dat ik haar aan de lijn had. "Sorry als ik je stoor, maar mag ik vragen waar jullie zijn?"


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Jake
    Quil was weg. En ik had Nes nog steeds in mijn armen. "Wil je wat leuks doen?" Vroeg ik. Ik zetten haar neer en keek haar aan. Ik had wat goed te maken.

    Esmé
    Ik glimlachte toen ik hoorde dat het Carmen was. 'Ik ben in Australië Carmen precies weet ik niet, maar ergens in een oase in een woestijn gebied. We hebben een soort van 2e huwelijksreis.' Zei ik opgewekt. Ik hoorde wel een beetje angst en iets boos. 'Wat is er Carmen? Heb je ruzie of ben je boos op mij?' Zei ik begripvol ik wou weten wat er was.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Renesmee
    "Laten we naar First Beach gaan! Ik wil Klifduiken!" Ik keek hem uitdagend aan.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Carmen
    Ik zuchtte even. "Ik heb ruzie met Bella. Als het aan haar ligt, ben ik niet meer welkom." Ik keek om me heen. "Ik ben nu in Australië. Mag ik even langskomen om bij te praten? Ik zal niet te lang blijven." Ik voelde me schuldig dat ik hen 2e huwelijksreis verpestte.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Esmé
    'Ja natuurlijk Carmen kom maar langs Carlisle is toch een boek aan het lezen. Ik gooi wel even een zaklamp omhoog. We hebben onwijs sterke het lijkt voor ons vampiers net een ster. Ik zie je zo!' Zei ik vrolijk. Ik hing op en deed de zaklamp aan. Hij was best felen ik gooide zo hoog als ik kon omhoog. Na een paar keer gegooid te hebben hoopte ik Carmen ergens te zien.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Carmen
    Ik stond inmiddels op een afgelegen plek en speurde de hemel af. Opeens zag ik in de verte iets flikken. Hebbes. Ik sprintte erheen


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Esmé
    Daar zag ik Carmen rennen. Ik huppelde vrolijk in mijn hemelblauwe mantel naar haar toe. 'Carmen!' Riep ik blij terwijl ik haar omhelsde. 'Wat is er allemaal gebeurd? Is er ruzie?' Zei ik zacht terwijl ik haar in mijn armen sloot. Carmen was geen meisje meer of puber maar had wel gevoelens. Ik vond het heerlijk om moeder te zijn dus liet ik dat ook veel gebeuren. Rustig aaide ik over Carmens mooie haar. 'Vertel me het maar ik luister.' Zei ik zacht in haar oor.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Carmen
    Enthousiast kwam Esmé op me af, waarna ze me omhelsde als een moeder. "Het is een lang verhaal. Zal ik het anders vertellen als Carlisle erbij is?"

    [Mensen, lieverds en Bitches, ik ga. Tot morgen!]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [Weet je, laat maar, ik heb nog geen zin om te gaan... Wie leeft er nog op dit forum? :Y)]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Jake
    Ik dacht even over haar idee na. Klifduiken.. Het klonk uitnodigend. Ik had wel zin in een adrenaline kick. "Weet je zeker dat je dat wilt Nes?" Vroeg ik voor de zekerheid.

    [Over 1 reactie maak ík de nieuwe aan.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Jeeuj! Hallottjesss ;D]

    Renesmee
    Ik keek hem zelfverzekerd aan. "Ik weet het zeker." Ik had geen zin meer om op mama en papa te moeten wachten, ze waren er toch niet.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    We're all mad here. You'll fit right in.