• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee= TheDirection 3de x
    Claire = Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Vianna
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle = Fayan
    Jacob = TheDirection
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Vianna
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    iUser - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.





    Regels lezen AUB.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    [Ik moet naar bed, morgen doe ik de rest, geen zorgen.]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [bella gaat edward wilt megie gaan halen vertelde ze op school:X]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quil
    "Euh, Jake? Wat is er aan de hand tussen jou en Bella?" Toen zag ik Renesmee. "Hey Nessie."

    Renesmee
    "Bella ik wil de waarheid weten nú," zei Jacob tegen mama. Ik keek haar vragend aan. "Wat bedoelt hij?"


    We're all mad here. You'll fit right in.

    bella
    'ehm jake en ik hebben een beetje ruzie' zei ik beschamend en keek naar de grond. Jake dwong me aan te kijken ik trok me los en rende naar buiten. Ik zou morgen terug komen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Renesmee
    Opeens stormde mama naar buiten. Ik rende ook naar buiten! "MAMA!" riep ik. De tranen stroomden over mijn wangen.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Jake
    Boos draaide ik me met een ruk om. "Ja hoor Bells ren maar weer weg!" Ik wist dat ze me nog kon horen. "Ik ben het helemaal zat met jou!" Ik zag de bekende rode vlekken weer. Er zou niet veel voor nodig zijn om me in een wolf te laten veranderen.

    bella
    ik draaide me om. 'Renesmee ik hou van je maar zeg tegen Jake dat ik even nadenk en hem morgen alles vertel. Als je papa ziet moet je zeggen dat ik van hem houdt en alle szal uirtleggen.. Ik hou van je'snel druktye ik een kus op haar wang en vluxchte weg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Renesmee
    Jake schreeuwde naar haar, en mama drukte nog snel een kus op mijn wang. Ik rende naar binnen om Jake te kalmeer. "Jake, kalmeer alsjeblieft!" smeekte ik hem.

    Quil
    Oh boy. Jake stond alweer te trillen. Ik pakte hem vast bij zijn armen. "Jake." zei ik waarschuwend.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [bella is off tot morgen iik k om kheellang morgen half 3 vrij en savonds allen thuis]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    Mijn kaken klapte op elkaar. "Elke keer... Als het... Moeitlijk word... Gaat ze weg!" Ik moest moeite doen niet te scheeuwen. Nessie hield me kalm maar zelf met haar erbij hielp het maar een klein beetje. Ik kookte van binnen...

    [Okee byeee bitch (:]

    Renesmee
    Quil hield Jake van achter vast. Ik ging op mijn tenen staan en pakte zijn hoofd vast tussen mijn handen. Ik zond hem geruststellende gedachten naar hem. Alsjeblíéft, kalmeer.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Jake
    Ik wilde dat ze me los lieten. Ik wilde gewoon alleen zijn of met Bella praten 1 van de 2. Toen Nes haar koude handjes op mijn gezicht legde moest ik even naar adem happen. De tranen kwamen op. Wat wás er met Bells dat ze me niet wilde of scheen te kunnen vertellen?

    [Esme is niet dood meer idd xD wat is er tussen Jake en Bells? Heb wat gemist denk ik O_O]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Renesmee
    Jake's gezicht betrok. Snel liet ik hem los. "Quil, laat hem los."

    Quil
    Renesmee keek me bedroeft aan. "Laat hem los." Meteen liet ik Jake los en liet me op de bank vallen. Wat waren we toch een gezellige familie, dacht ik sarcastisch

    Carmen
    Ik landde, teveel keer binnen een paar dagen, en trok meteen de cap van mijn witte mantel over mijn hoofd. Ik pakte mijn mobiel en tikte Esmé's nummer in.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    HurtedHeart schreef:
    [Esme is niet dood meer idd xD wat is er tussen Jake en Bells? Heb wat gemist denk ik O_O]


    [Euh, Jake en Bella hebben ruzie, en Bella heeft ervoor gezorgd dat Carmen weg is. Edward heeft ook een soort van ruzie met Bella. Volgens mij is dit het...]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Jake
    Ik haalde diep adem. "Het spijt me Nessie ik had niet zo moeten doen." Met een zwier til ik haar van de grond en omhels haar. Ik streel door haar krullen en kijk even naar Quil. "Sorry." Mompel ik naar hem.