• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee= TheDirection 3de x
    Claire = Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Vianna
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle = Fayan
    Jacob = TheDirection
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Vianna
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    iUser - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.





    Regels lezen AUB.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    [Ik moet naar bed, morgen doe ik de rest, geen zorgen.]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Bella
    Ik zuchte diep en keek even melijk. 'Lieverd Papa, Jake en ik moeten een paar moeilijke dingen oplossen, opa en oma zijn er gewoon even tussenuit en de andere schoolreisje mis je ze zo dan?'
    [schijnbaar schoolreisje of what ever. nessie weet nog niet dat jake met bells zo'n ruzie had. en ja iik ben zielig]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [euh... Jij eddie en Jake waren naar elkaar aan het schreeuwen duss xD]

    Renesmee
    "Kunnen we dan opa en oma niet opzoeken?" Hoopvol keek ik haar aan.

    Quil
    Ik verveelde me te pletter, en besloot om maar eens Jake te zoeken. Volgens mij was hij bij het Cullen huis.

    [Quil was dood, hij leeft nu weer ;D]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [maar ze wist niets van de ruzie dus dan kon er ook iets anders zijn.]
    Bella
    Ik lsoeg mijn ogen neer ik eidt dst ze dankzij mij weg waren. 'Ze zijn in Autralie als 2de huwelijksreis. ik weet niet wanneer ze terug komen.

    [ jake is er nog0


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [om half moet ik stoppen babes]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Jammer bitch :( Waar is Jake? En Eddie? :O]

    Quil
    Ik stormde in mijn wolvenvorm het huis binnen. Buiten regende het dus ik schudde mijn vacht uit. Heerlijk om die bloedzuigers te pesten.

    Renesmee
    Opeens klonk er van beneden luide voetstappen. Ik keek mijn moeder met lichte wanhoop aan.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Bella
    'waarom kijk je zo wanhopig?' ik keek mijn dochter vragend aan. 'Halo wacht even ik kom zo' riep ik naar beneden. De persoon zou het wel horen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Renesmee
    "Wie is er beneden?"

    Quil
    "Hallo wacht even ik kom zo!" hoorde ik van boven roepen. Ah, Bella was dus thuis. Ik ving de geur van Renesmee ook op. Snel veranderde ik terug. "Hoi Bells, hoi Nessie!" riep ik terug.

    [Ik heb hem even aangepast :D]

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 20:19 ]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    bella
    'Quil' ik keek har vragend aan. 'Renesmee waarom keek je zo... wanhopig?' ik keek haar bezorgd aan. 'Ook hoi' riepi ksnel naar bendee


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Jake is er (: ]

    [ bells gaat zo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Renesmee
    "Ik weet niet..." mompelde ik zacht, waarna ik opsprong. "Ik ga naar beneden." Ik sprintte de trap af.

    Quil
    "Hé Jake," zei ik zachtjes.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Bella
    Verbaasd bleef ik zitten. toen sprong ik op en stormde achter Renesmee aan. Toen ik Jake zag sloeg ik mijn ogen neer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Esmé
    Ik voelde me helemaal geweldig terwijl ik met mijn mooie Lichtblauwe mantel over het zand dartelde. Ik hield Carlisle's hand stevig vast terwijl ik pirouettes draaide. Ik voelde me zo vrij en dat voelde onwijs lekker. Ik greep Carlisle vast en rolde met hem over de grond. Een rustige maar tedere kus kwam op zijn mond. 'Dit hadden we even nodig hè car?' Zei ik zacht terwijl ik kusjes op zijn ogen drukte. Mijn ogen straalde blijdschap uit net als mijn glimlach.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jake
    Ik volg mijn neus en heb Bella zo gevonden. "Bella ik wil de waarheid weten nú." Ik keek haar aan.

    [Jeej Esmé leeft! Carmen is on her way! :Y)]


    We're all mad here. You'll fit right in.