• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

Veel plezier!

---

LIJST:
    Renesmee= TheDirection 3de x
    Claire = Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Vianna
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory

Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle = Fayan
    Jacob = TheDirection
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Vianna
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    iUser - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.

EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.

Regels lezen AUB.

HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D

[Ik moet naar bed, morgen doe ik de rest, geen zorgen.]

[ topic verplaatst door een moderator ]

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

[weetje wat ik net in mijn vriendenlijstje zie t dat edward er weer is(yeah)]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Carmen
    "Wat heb ik gedaan dan? Voor zover ik weet kwam ik hier op bezoek, was er ene Lucy en jij flipte. Dus schuif het niet af op mij!" siste ik terug.

[Euhm.. Ik denk dat ik dat stuk maar even terug moet vinden xD]

We're all mad here. You'll fit right in.

[waar is Jake? Welcome sir Edward!]

Bella
    'Jij moet je kop houden ik shcuif niks op jou jij doet alles gewoon Dus rot gewaoon een eind op ja' ze siste maar ik was niet bang voor haar

MorningGlory schreef:
    [waar is Jake? Welcome sir Edward!]

[jake is foetsie hij is zijn instict kwijtxD]

[Even serieus,,, waarom is het Carmen's schuld dat Bella een bitch is? Dat volg ik nu even niet..]

Carmen
    Ik snoof. "Best. Ik ga al. Zeg maar tegen Edward dat ik ervandoor ben, aangezien jij me niet hier wilt. Waar zijn Carlisle en Esmée?"

bella [ ehm bella weet dat ze gelijk heeft maar tjsa ze uis een bitch]
    'die zijn weg maar adou ik zal de groeten doen' ik had wel spijt want diep van binnen was ik de gemene en niet zij

[ camren neit weg he andersi s het dood of nessie komt anders maar]

Carmen
    Ik rende naar boven, om de spullen te pakken. Ik zou daarna wel zien waar ik heenging. Ik kon het niet laten om even te snikken.

Renesmee
    Jacob hing op en viel weer in slaap. Ik worstelde me uit zijn greep, sprong zachtjes het raam uit en sprintte door het bos. Tijd om even naar huis te gaan.

carmen
    Carmen sprinte nar boven. Ik liep naar mijn slaapkamer. 'verdomme klote leven' mompelde ik. Ik had het met mezelf gehad. 'Je moet nu alles toch maar eens goed zetetn Carmen had gelijk' zei ik in mezelf

Renesmee
    Ik zag mijn huis al. Ik sprintte naar binnen. "Hoi!" riep ik hard. "Ik ben thuiss!"

Carmen
    Wat was ik blij dat ik nog niks uit had gepakt. Ik tilde net de koffers op toen ik iemand hoorde schreeuwen. "Hoi! Ik ben thuis!"

Bella
    Ik hoorde een bekende schreeuw iets roepen. Ik sprong op en rende de trap af. 'Renesmee' riep ik blij. MIsschien wist ze nog vna niks en was nze niet boos

Renesmee
    Mama kwam al naar beneden gerent. "Mama!" riep ik, en ik knuffelde haar.

bella
    'LIeverd hoe gaat het? waar was je?' ik knuffelde haar terug. Ik tilde haar op en we plofte op de bank. ik gaf haar een kus en glimlachte. Ik was Camren en alles even vergeten.

Renesmee
    Mama tilde me op en we gingen op de bank zitten. "Ik was eerst aan het jagen, en toen ging ik naar Jake. Hij is nu aan het slapen," vertelde ik haar. "Is hier nog een andere vampier?" Ik had namelijk een andere geur geroken. "En waar is papa?"

bella
    IK negeerde haar laatste 2 vragen. 'Hoe gaat het met Jake?' Ik keek haar vragend aan. Benieuwd wat Jake gezegd had.