• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee= TheDirection 3de x
    Claire = Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Vianna
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle = Fayan
    Jacob = TheDirection
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Vianna
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    iUser - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.





    Regels lezen AUB.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    [Ik moet naar bed, morgen doe ik de rest, geen zorgen.]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Bella
    Vol ongeloof keek ik hem aan. mijn ogen werden nattig. VLug draaide ik me om maar besefte dat ik bij een kamer zonder raam stond. Ik zou langs hun moeten om weg te komen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    edward
    Ik keek naar hoe Bella reageerde. Niet goed dus. ik keek naar Carmen zij keek me haast smekend aan. ik zuchtte en sloeg mijn ogen neer.
    'En nu wil ik van jullie allebei weten wat er is gebeurd, ZONDER gedachten', zei ik.


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    [als ik ga eten laat ik hem online en dan ga ik eten en douche en dan ben ik rond half 6 6 uur klaar en alleen thuis en dan ......(typing)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    bella
    Waarom. 'Ik bel eerst nog even Jake ik denk dat Renesmee daar is oke?' ik keek hem vragen aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Carmen
    Ik zuchtte diep. "Oké. Ik ging dus op bezoek bij jullie..." begon ik tegen Edward.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [wakwakwakwakwakker worden bella wacht en is bitch en heeft kort lontje. 3 2 1 kaboem]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    bella
    Zachtjes sloop ik er tussen uit om Jake te bellen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    edward
    'Nee jij blijft ook hier', zei ik en pakte haar vast. Ik zag een glimp van spijt in haar ogen toen ze me aankeek. maar evengouw als hij er was, was hij ook weer weg. Ik draaide me om, Bella nog steeds bij haar arm en pakte Carmens arm, zo snel dat ze hem niet kon wegtrekken en ik keek ze beurtlings aan


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Jake
    Mijn mond valt open. "Dan heb ik misschien toch een slechte invloed op je." Ik lach terwijl ik haar weer op de grond zet. "Maar ja ik was behoorlijk boos ja."

    bella
    'Maar ik had gezegd tegen jake dat ik hem nu zou bellen dus dan moet dat toch dan kan Carmen even tegen jou praten en dan ik dat is makkelijker' ratelde ik. Bij Carmen keek ik haar vijandig aan maar snel verwisselede ik de blik voor liefdevol


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Renesmee
    Ik pakte Jake's gezicht tussen mijn handen. "Waarom was je boos?"

    Carmen
    Edward pakte mijn arm vast, zodat ik niet weg kon. Waarom, geen idee. Maar Bella probeerde wel weg te komen... Wat was er toch met haar aan de hand? Ze keek me snel en vijandig aan.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 16:50 ]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [bella is zo terug ff eten. daarna gaan we verder.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    [bella is zo terug ff eten. daarna gaan we verder.]


    [Eet smakelijk!]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Jake
    "Ik had ruzie met iemand." Mompel ik. Ik zou haar nooit vertellen dat ik vreselijke ruzie gehad had met haar bloed eigen moeder!

    [ik reageer ook even niet meer]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker