• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee= TheDirection 3de x
    Claire = Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Vianna
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle = Fayan
    Jacob = TheDirection
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Vianna
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    iUser - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.





    Regels lezen AUB.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    [Ik moet naar bed, morgen doe ik de rest, geen zorgen.]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Carmen
    "Ík, Bella, ik lieg niet," ik keek haar fel aan, "in tegenstelling tot jouw."


    We're all mad here. You'll fit right in.

    edeward
    'aan een aantal telefoontjes, dat jij had gelogen en over een...' tsja, wat was het... 'een kind??'


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Vianna schreef:
    [jake blijf weg, vijand]

    [ jake als poedel of als dit.

    ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [allebei:X]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    bella
    Het enigste wat ik kon doen was ertegen in gaan en hopen dat niemand kwam. 'Carmen wat zeg je me nou. JIj wilt niet dat ik met Edward ga jij wilt het zeker voor Tanya. Wat ben jij achterbaks' riep ik naar haar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Haha!]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Jake
    Verbaast keek ik naar Nessie die zo te zien net wakker was. "Nes!" Roep ik gelijk vrolijk en til haar op. Ik knuffel haar en druk een kus op haar zachte wang.

    Carmen
    Ik keek Bella ongelovig aan. "Dat meen je niet! Tanya wilt helemaal niks met Edward!" riep ik verontwaardigd uit. "En toen je nog méns was," ik legde de nadruk op mens, "vond ik je zelfs bij Edward passen!" gilde ik.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Renesmee
    Opeens werd ik opgetild. "Nes!" riep Jacob vrolijk, gevolgd door een kus op mijn wang. "Jakie!" riep ik uit, en gaf hem ook een kus.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    BElla
    Ik moest van binnen lachen. 'Ow dus nu ik een vampier ben niet meer. ONtken maar niet dat zeg je net verdomme' riep ik ook uit
    [ jake you have a mesage guy]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    edward
    ik stond er maar versteend bij. vrouwen. ik zal ze nooit begrijpen.
    'Maar wie verteld nou de waarheid!', riep ik.


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    bella
    'Wie geloof je nou ik ben lje vrouw lieverd ik hou van je zou ik ooit tegen je liegen?' ik keek lief naar hem. Ja dachti k dat doe ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    "Hoe ben je binnen gekomen? En wat doe je hier." Vroeg ik half serieus en half lachend. Ik had de deur toch echt dicht gedaan vanmorgen dus daat kon ze niet doorheen..

    edward
    'je hebt wel vaker tegen me gelogen hoor', zei ik. 'Toen je nog mens was en stiekem naar Jake ging. Weet je nog dat ik je auto moest saboteren??',ging ik verder en keek haar recht in de ogen aan


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Renesmee
    Ik lachte even. "Ik was aan het jagen, en toen zag ik jou. Je had me niet door, je was behoorlijk kwaad. Je ging je huis in en gooide de deur dicht, maar je raam stond open. Ik besloot om op je te wachten."

    Carmen
    Ik bleef verslagen staan, en smeekte Edward in gedachten om me te geloven. Ik wou geen ruzie; de Cullens waren als familie voor mij.


    We're all mad here. You'll fit right in.