• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

Veel plezier!

---

LIJST:
    Renesmee= TheDirection 3de x
    Claire = Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Vianna
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory

Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle = Fayan
    Jacob = TheDirection
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Vianna
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    iUser - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.

EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.

Regels lezen AUB.

HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D

[Ik moet naar bed, morgen doe ik de rest, geen zorgen.]

[ topic verplaatst door een moderator ]

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

[lieve mensen en bitches op dit forum, ik moet weg. Ik ga trainen. Ik ben er morgen weer.]

Carmen
    "Edward, zeg het maar. Gaan we naar Italië, of niet?" Ik liet dit aan hem over.

Renesmee [geen idee hoe oud en hoe oud ze eruit ziet, iemand een suggestie?]
    Ik werd een beetje bang van mama. Ik verschool me achter papa. "Mama, waarom doe je zo?"

We're all mad here. You'll fit right in.

[aarde aan carmen, waar ben je]

I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

Vianna schreef:
    [aarde aan carmen, waar ben je]

[Zie reactie boven je.]

[Byeee! Wilt iemand voor mij morgen samenvatten? (: (doeg)]

bella
    Ik keek boos van hun heen en weer. Ik voelde wat trillen. 'wacht even' Ik nam om. 'Jake eindelijk ik heb je gebeld.' ik liep de kamer uit.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

[nee bitch je mag niet weg]

MorningGlory schreef:
    [lieve mensen en bitches op dit forum, ik moet weg. Ik ga trainen. Ik ben er morgen weer.]

Carmen
    "Edward, zeg het maar. Gaan we naar Italië, of niet?" Ik liet dit aan hem over.

Renesmee [geen idee hoe oud en hoe oud ze eruit ziet, iemand een suggestie?]
    Ik werd een beetje bang van mama. Ik verschool me achter papa. "Mama, waarom doe je zo?"

bye(doeg)(doeg)(doeg)(doeg)(doeg) ik hou het nog spannend, morgen verder gelijk uit school of na het eten?

I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

[nooooooo julie mogen niet gaan is jake online]

Jake
    "Ja dat merkte ik.." Mompelde ik als antwoord. "Waarom heb je me gebeld ik dacht dat we uitgepraat waren?" Ik sta op terwijl ik met de telefoon tegen mijn oor gedrukt de deur uit loop.

bella
    'Jake het spijt me. IK .....'ik dacht even na. Hoe kon ik het goed vertellen. 'ik heb een paar probleempjes met iemand maar het isniet wat je dnekt.'

Jake
    Ik trok een wenkbrauw op. "Wat is het dan als het niet is wat ik denk dat het is?" Buiten regend het zachtjes. Het kan me niet schelen. Ik wilde niet langer binnen zitten.

bella
    'dat weet ik niet ik begrijp er zelf ook niet veel van' gaf ik eerlijk toe. 'mag ik naar je toe Jake of moet ik toestemming aan Renesmee vragen?' vroeg ik sarcastisch

Jake
    Ik rolde met mijn ogen. "Ik kom wel naar jou toe.." Ik rende al door het bos. ik wist hoe ik moest lopen. "En wees blij dat ík er wel voor je dochter was." Zucht ik boos. Ik wist dat dit misschien te ver ging maar ik kon me niet inhouden...

bella
    Ik kreeg een brok in mijn keel toen hij dat zij. 'oke dankje'zei ik schoor. Ik liep richting de kueken en pakte koek en tsja wat zou hij willen drinken.

Jake
    Ik stopte voor de deur van villa Cullen. Ik hoefde niet aan te kloppen ik wist dat de deur wel open zou zijn. De deur was altijd open. Bella was alleen. Zo rook het tenminsten. "Bells ik ben er!"