• Zoals de titel al zegt. Het boek zélf! & niet de triologie!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You're beautiful.

    ... ik... Heb geen idee. O.O


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik moet dat boek nog lezen, maar bedoel je hoelang het verhaal duurt of hoelang het duurt voordat je het uit hebt?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Een paar maanden, tot na de hongerspelen (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Kyou schreef:
    Ik moet dat boek nog lezen, maar bedoel je hoelang het verhaal duurt of hoelang het duurt voordat je het uit hebt?


    hoelang het verhaal duurdt.


    You're beautiful.

    Vanaf de boete tot het einde van de Honger Spelen zijn enkel een paar weken. Ze hebben ongeveer 2 weken nodig om zich voor te bereiden - en ze zitten minder dan 2 weken in de arena.


    To love is to destroy.

    De boete, dan duurt het twee weken word er in Spotgaai vertelt. De Hongerspelen zelf duurde 15 dagen. Ik gok dat ze ongeveer een week nog in het Capitool zijn gebleven voordat ze thuis waren. Dus zeg maar, anderhalve maand.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cresta schreef:
    De boete, dan duurt het twee weken word er in Spotgaai vertelt. De Hongerspelen zelf duurde 15 dagen. Ik gok dat ze ongeveer een week nog in het Capitool zijn gebleven voordat ze thuis waren. Dus zeg maar, anderhalve maand.


    Dankje! ;p


    You're beautiful.

    Cresta schreef:
    De boete, dan duurt het twee weken word er in Spotgaai vertelt. De Hongerspelen zelf duurde 15 dagen. Ik gok dat ze ongeveer een week nog in het Capitool zijn gebleven voordat ze thuis waren. Dus zeg maar, anderhalve maand.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    anderhalve maand tot 2 maanden.
    Heb het net gelezen.

    xx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    nvm.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 21:01 ]

    Starkiller schreef:
    1 dag (cat)

    Hét antwoord van de dag (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    (...)
    Hét antwoord van de dag (cat)


    Verkeerd gelezen xd.

    Starkiller schreef:
    (...)

    Verkeerd gelezen xd.

    Nu ben ik benieuwd wat je las? (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.