• Hee, omg ik ben zo zenuwachtig.
    Ik heb doordat ik zeg maar van school naar en andere ben gegaan de stages niet meegekregen. Nu moet ik morgen 1 week stage lopen, en dit is dus mijn 1e stage. Ik loop stage op mijn oude basisschool in groep 3. Ik heb het idee dat het allemaal mis gaat lopen.
    Iemand tips?


    Where words fail, music speaks

    uche.

    Je moet weten dat complimenteren en belonen beter effect heeft dan straffen.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 18:16 ]


    Owl you need is love.

    Ik doe het ook bij groep één op mijn oude basisschool! Dat is echt heel leuk! *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Diminuendo schreef:
    Als ze niet gehoorzamen moet je hun in gaskamers en concentratiekampen stoppen.

    Je moet weten dat complimenteren en belonen beter effect heeft dan straffen.
    Waar slaat dat eerste op?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Die gewoon je best, niet paniekeren en dan zal alles goedlopen. Ik weet dat het stom klinkt, maar het is wel zo.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Diminuendo schreef:
    Als ze niet gehoorzamen moet je hun in gaskamers en concentratiekampen stoppen.

    Je moet weten dat complimenteren en belonen beter effect heeft dan straffen.


    Het kan aan mij liggen, maar dat eerste vind ik echt nergens op slaan.

    OT: Nou groep 3 kindjes zijn niet zo erg als je goed met kinderen op kunt schieten. Ik zal je maar geen tips geven. :3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Stage lopen in groep 3 is echt super leuk. Heb ik vorig jaar gedaan, dit jaar doe ik groep 4.
    Tips? Dring jezelf niet op aan de kinderen. Laat ze de eerste dag aan jou wennen. Ze komen vanzelf wel naar je toen en willen dan natuurlijk alles van je weten.
    Als ze iets niet snappen, leg het dan zo simpel mogelijk uit. Anders begrijpen ze er helemaal niks van. En luister goed hoe de juf iets uitlegt.


    Music is the new sex

    Thanks :3


    Where words fail, music speaks

    Gewoon jezelf zijn, en dan komt het allemaal goed!


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Hoe the fuck kan je stage lopen op je veertiende? O_O


    Has no one told you she's not breathing?

    Het komt vast wel goed (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Anitaaa schreef:
    Hoe the fuck kan je stage lopen op je veertiende? O_O

    Omdat dat nu eenmaal moet; oriënterende stage in de 3e.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    (...)
    Omdat dat nu eenmaal moet; oriënterende stage in de 3e.

    Serieus? ;o Dat is dan wel een heel ander systeem dan wij hebben.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb in het 3e ook stage moeten lopen, ik deed het op een middelbare school en moest ook voor de klas staan bij mensen die iig maar 1 jaar jonger waren. Opzich stelt groep 3 niet veel voor, heb ik ook gedaan. Het zal gewoon wat wennen zijn, meer niet. De school is al vertrouwd voor je dus het valt écht enorm mee! en stel je moet voor de klas staan, geen paniek; jij kent hun niet en hun kennen jou niet. dus stel je zegt iets verkeerds je bent er maar een weekje. en daarbij het is groep 3, die zijn wel klein hihihi :3

    Veel succes nog voor deze week he! xox


    People will always talk, so let's give them something to talk about xo

    Het komt echt goed,
    luister naar de aanwijzingen vraag het desnoods nog een keer als je het niet snapt


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    gewoon doen wat ze vragen van jou, je stageboek invullen en meer is het niet :Y) komt goed meid(H)


    Throw me away, cause if I were a boomerang i'd turn around and come back to you