• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 37!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 21:11 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    "Nou, dat..." Zijn stem stierf weg. Verdomme. Waarom kon hij zulke dingen niet? Hij staarde naar de maan met zo'n machteloosheid in zijn ogen alsof de zilverachtige stralen hem nieuwe kracht konden geven, maar het deed hem enkel nietig voelen.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan - Stylist
    "Maar ik ben al bijna beter! Ik heb alleen wat gaatjes!" riep hij verontwaardigd.
    "Ja daag, Ferron, dat is wel wat meer dan alleen 'wat gaatjes'," ging ik er tegenin. "Je zult Saph nog vaak genoeg zien, hoor, maak je maar geen zorgen."
    Ferron steekt zijn tong naar me uit.
    "Zeg, meneer Superheld..." zegt hij dan op mysterieus fluisterende toon. "Heb je weleens met boeven gevochten?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    'Vraag het dan niet aan mij alsof ik het wél allemaal hoor te weten!' antwoord ik wanhopig. Mijn hoofd zakt weer in mijn handen, stilletjes proberen ik alles te laten kloppen in mijn gedachtes. Maar niets klopt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    'Fayan niet vertellen hoor,' fluister ik terug, hard geneog dat Fayan het gewoon hoort. 'Maar stiekem heb ik dat al heel vaak gedaan.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    Langzaam gleed haar blik weg, een zachte, heldere zucht ontsnapte aan haar. Dit kon nog wel even gaan duren, maar ze weigerde zelf te beginnen met praten. Dit was Felans glorieuze moment.

    Chiara Cinxi
    Haar hoofd legde ze weer tegen zijn borst, ze sloot haar ogen.
    'Het spijt me,' fluisterde ze.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 21:40 ]


    -

    Fayan - Stylist
    Ik doe moeite mijn lach in te houden en bijt op mijn onderlip.
    Ferrons ogen worden weer groot van bewondering.
    "Waaauw!" fluistert hij. "Ik wil ook met boeven vechten!"
    Volgens mij had Ferron een nieuw groot voorbeeld.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    'Wat spijt je?' ik kijk weer naar haar, hoewel het de choas niet minder maakt. Waarom zou ik van Chiara houden? Waarom zou ze, zomaar ineens, iets voor me betekenen?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    'Als je groot bent, zal ik je leren hoe je dat moet doen,' zeg ik glimlachend. okay, ik meot toegeven dat Ferron echt wel een heel schattig kind is. En de bewondering is stiekem heel erg grappig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Dat ik.. gewoon,' verzuchtte ze, haar ogen hield ze stug op het matras gericht. Onwillekeurig dacht ze terug aan die keer toen ze zich afvroeg of seks ooit een diepere betekenis voor Daiyh zou krijgen. Nog steeds was ze ervan overtuigd dat die klans bijzonder klein was.
    'Dat je hier bent, in plaats van in het Capitool.'


    -

    [Glorieus... (cat)]

    Felan
    "Nou..." Dat vervloekte gestotter ook... Hij stotterde nooit, behalve in situaties als deze. Waarom was hij in 's hemelsnaam naar buiten gegaan op dit uur?
    "Ik, eh. Denk dat... nou, ik denk eigenlijk dat ik..." Het ging weer lekker...
    "Dat ik verliefd op je ben. Soort van." Godverdomme, hij wílde dit helemaal niet zeggen! En die "soort van" erachteraan deed 'm ook. Als ze hem nu een klap in zijn gezicht gaf was het zijn verdiende loon.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Wheee, bijna nieuw topic. 8D]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Heel glorieus (cat)]

    Amycus Calcia
    Een paar tellen bleef ze stil, keek hem daarna weer aan.
    '"Soort van"?' herhaalde ze vragend, en trok haar wenkbrauwen op. Was dit een grapje?


    -

    Fayan - Stylist
    "Dan gaan we samen vliegen en met boeven vechten als echte Superhelden!" Zijn ogen glinsteren van alle ideeën die door zijn hoofd schieten. Ik wil niet weten wat Saph nog allemaal zal moeten aanhoren.
    "Maar Fayan moet thuisblijven, want die is al bang van lieve spinnetjes."
    En bedankt, Ferron.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie - District 9
    Hmm. Dit is best een fijne plek. Veel boeken, weinig mensen. En het is eigenlijk al laat... Misschien moet ik terug naar de ziekenzaal? Maar mijn lichaam krimpt ineen bij die gedachte en dus blijf ik zitten. In mijn witte jurk op de koude stenen vloer. Op mijn blote voeten, omringt door boekenkasten met volle planken. En daar blijf ik, tot het boek uit mijn hand valt en ik op de grond val. Diep in slaap.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [ *zet nieuw topic klaar :'D]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.