• Ik maak de laatste tijd echt heel veel dubbelposts, omdat hij niet goed laad. Dan klik ik op 'plaats reactie' en dan staat er bovenin dat hij laad, maar onderin staat 'gereed'. Maar hij blijft daar de hele tijd op staan. Als ik er nog eens op klik veranderd hij vaak wel op 'Succesvol geplaatst' maar dan heb ik dus een dubbelposts. Ik heb dit alleen op Quizlet en alleen sinds kort pas.


    Your make-up is terrible

    Schneider schreef:
    Ik gaf btw mijn internet steeds de schuld

    Ik ook omdat mijn internet er vaak uitklapt T-T


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Winterfell schreef:
    Heb'k ook, daarnaast is Quizlet de laatste tijd ook tergend traag D:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    En ik dacht dat het aan de internet lag
    fijnxD
    Goo mitchel en rutger


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Winterfell schreef:
    Heb'k ook, daarnaast is Quizlet de laatste tijd ook tergend traag D:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik dacht dat ik gewoon veel te ongeduldig was :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ja, quizlet is traag.

    Is het misschien een optie om je reactie in een topic te kunnen verwijderen? We kunnen hem wel wijzigen maar niet verwijderen? Als ik dan een dubbelpost heb dan zet ik altijd in één van de twee reacties 'Dubbelpost' neer. Idee misschien als de site er niet trager van wordt?

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 14:38 ]


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik heb wel dubbelposts, maar ik merk niet dat Q trager is.

    Stray schreef:
    Ja, quizlet is traag.

    Is het misschien een optie om je reactie in een topic te kunnen verwijderen? We kunnen hem wel wijzigen maar niet verwijderen? Als ik dan een dubbelpost heb dan zet ik altijd in één van de twee reacties 'Dubbelpost' neer. Idee misschien als de site er niet trager van wordt?


    Daar kunnen de mensen misbruik van maken als ze hun eigen reacties kunnen verwijderen (:
    + het word onoverzichtelijk.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Winterfell schreef:
    Heb'k ook, daarnaast is Quizlet de laatste tijd ook tergend traag D:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb dat ook. Zo irritant.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 16:28 ]


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Hier kan ik niet over oordelen, sorry.


    Pas d'air

    Midna schreef:
    (...)

    Daar kunnen de mensen misbruik van maken als ze hun eigen reacties kunnen verwijderen (:
    + het word onoverzichtelijk.


    Ja, daar heb je wel weer gelijk in.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik heb nog nooit wat dubbel gepost, maar Q gaat echt wel heel traag de laatste tijd


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Oh dus het lag niet aan mij dat Quizlet erg traag is. Als ik de reacties bijv wil lezen op het forum duurt het soms erg lang voordat het laad. Terwijl andere sites het wel snel doen. Dus het ligt niet aan mijn pc.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Q is inderdaad traag, maar van dubbelposts heb ik gelukkig nog geen last gehad. (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.