• Ik maak de laatste tijd echt heel veel dubbelposts, omdat hij niet goed laad. Dan klik ik op 'plaats reactie' en dan staat er bovenin dat hij laad, maar onderin staat 'gereed'. Maar hij blijft daar de hele tijd op staan. Als ik er nog eens op klik veranderd hij vaak wel op 'Succesvol geplaatst' maar dan heb ik dus een dubbelposts. Ik heb dit alleen op Quizlet en alleen sinds kort pas.


    Your make-up is terrible

    Als ik een reactie geeft op een Q dan maak ik meer dan 7 pagina´s lang met alleen mijn reactie
    ik druk dan 10000000 keer op plaats reactie.
    nu slaapt 1 vinger vn mij lekker hoor


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Basecca schreef:
    heb er geen last van.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Q is inderdaad echt onwijs traag de laatste tijd, Forum laadt soms gewoon niet bij mij. ö
    Maar ik heb geen last van dubbelposts. ;D


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik heb geen geduld en druk honderd keer op de knop gereed. Bij een topic staat er dan: 'Je hebt dit bericht al een keer in dit topic geplaatst' Maar bij quizzen bijvoorbeeld heb ik echt honderd reacties die ik dan allemaal moet gaan verwijderen en aangezien quizlet daar redelijk traag in is, is dat echt heel erg irritant.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Het is mij bij een wonder laatst gelukt om überhaupt een dubbelpost te maken, want meestal krijg ik de melding dat ik dit al eens geplaatst heb in het topic. Daarbij is Quizlet heel erg langzaam, ik erger me daar dood aan. :c


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Basecca schreef:
    heb er geen last van.


    26 - 02 - '16

    Misschien moet er een nieuwe functie komen, zoiets als; zelf je eigen dubbelposten kunnen verwijderen. Zodra er een dubbelpost geplaatst wordt kan alleen die verwijderd worden.


    Numbers.

    Saybia schreef:
    Heb'k ook, daarnaast is Quizlet de laatste tijd ook tergend traag D:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.