• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 36!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Dat kan wel ^^
    Maar eerst even mijn boeken openleggen, zodat het net lijkt alsof ik leer ghehe.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Oké, ik schrijf wel vast iets :'3]

    Chiara Cinxi
    Voorzichtig glipte ze onder het slapende lichaam van Daiyh vandaan, en rekte zich uit. De pijn in haar lichaam was gestopt, maar ze wist dat dat bij hem nog niet het geval was. Dat kon ze echter niet tegen hem zeggen, aangezien hij dan weer boos zou worden, omdat hij niet zwak wilde zijn.
    Nadat ze zich had aangekleed, ging ze even door haar hurken om zijn donkere haar weg te strijken, en keek bedenkelijk naar zijn gezicht. Hij zag er zoveel zachter uit als hij sliep. Voorzichtig drukte ze haar lippen op zijn slaap, waarna ze de kamer verliet, de deur achter zich dicht trok en een willekeurige kant opliep.


    -

    [Amycus loopt net haar kamer maar uit, doe ik wel =D]

    Amycus Calcia
    Eigenlijk had ze gedacht dat een goede nachtrust en een lange douche veel zouden uithalen, maar aangezien ze niet had kunnen slapen en de waterleidingen weer eens enkel bestonden uit koud water had het niet echt veel uitgehaald.
    Met een zucht sloot ze de deur achter zich, haalde een hand door haar lange, goudblonde lokken en streek de plooien van haar hemd glad.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 12:17 ]


    -

    Cassie - District 9
    Ik word wakker en kijk verschrikt om me heen. Waar zijn de bomen, de vijver? De Arena? En dan weet ik het weer, we zijn gered. Dit is de ziekenzaal van district 13. Toen ik vannacht wakker werd hadden er allemaal enge piepende monitors om me heen gestaan en waren mijn armen volgeprikt met slangetjes geweest, maar nu zijn die gelukkig verdwenen er zit er nog maar één naald in mijn arm. Morfling, staat er op het infuus dat naast me hangt. Dat kan wel weg, besluit ik en ik trek de tape los die de naald in mijn arm hield, haal de naald mijn arm uit en steek hem terug in het infuuszakje. Met de tape hou ik het op zijn plaats. Zo, verspil ik tenminste geen medicijnen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Chiara Cinxi
    Misschien moest ze Daiyh zover proberen te krijgen om terug te gaan naar de ziekenzaal, aangezien hij dan veel sneller zou genezen. Een zucht ontsnapte, dat ging haar toch niet lukken.
    Eenmaal in de ziekenzaal ging ze op zoek naar een verpleegster, die haar wat pijnstillers gaf. Even knikte ze naar de vrouw als bedankje, waarna ze de strip pillen in haar broekzak duwde. Dat was tenminste iets.


    -

    Primrose
    "Ik laat je wel alleen," zegt Lucas
    Hij loopt weg en daar sta ik dan, helemaal alleen. Ik besluit om maar weer naar binnen te gaan en zie dan Amycus.
    "Hi," zeg ik


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Amycus Calcia
    De gangen leken oneindig te zijn, maar toch wist ze precies waar ze heen moest. Toen ze bijna buiten was, verscheen Primrose.
    'Hoi,' zei ze, waarna een flauw glimlachje op haar gezicht verscheen die haar snel weer verliet. Hopelijk begon ze niet over haar geweldige relatie met die Lucas, dan zou meteen duidelijk worden dat ze ruzie had gehad met Felan.


    -

    Cassie - District 9
    Chiara komt binnen, praat met iemand en neemt een paar pillen in ontvangst. Gelukkig is het niemand opgevallen - nog niet - dat ik mijn infuus heb afgekapt. 'Hé, Chiara,' zeg ik. 'Alles goed?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Primrose
    Ik besluit om maar niet 'hoe gaat het?' te vragen en kijk naar de grond.
    "Is de opstand al begonnen?" vraag ik
    Ik glimlach en kijk dan maar weer naar mijn schoenen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Chiara Cinxi
    Het was bijna vreemd om haar naam te horen, aangezien enkel Daiyh vriendelijk tegen haar was. En zelfs dat lang niet altijd. Toen ze omkeek, herkende ze het meisje van de vijver, het meisje dat er gisteravond ook al had gelegen en dus getuige was geweest van Fayan die Daiyh wilde vermoorden. Had ze gezien hoe ze had geprobeerd hem te redden, hoe bang ze was geweest en hoe ze had gehuild toen Daiyh gebroken tegen de muur zat? Ze hoopte van niet, maar het kon niet anders.
    'Hey,' mompelde ze, liet haar zachtgroene ogen even afdwalen. 'Gaat wel, denk ik. Met jou?'


    -

    Amycus Calcia
    'Nee, dat duurt nog wel even. Sowieso tot iedereen de ziekenzaal uit is.'
    Ergens was ze het meisje dankbaar, dat ze tenminste begon over iets waar ze antwoord op kon geven. Het verzet, dat jaren het enige was geweest waar ze voor opstond.


    -

    Cassie - District 9
    Ik haal mijn schouders op. 'Ik heb geen slangetjes meer in mijn armen, dus ik neem aan dat het beter gaat. Longontsteking,' verklaar ik. Dan kantel ik mijn hoofd. 'Je ziet er niet zo blij uit,' zeg ik zachtjes. 'Als je er over wilt praten...'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Chiara Cinxi
    Twijfelend keek ze naar het meisje, waarna ze met een zucht haar blik weer neersloeg. 'Het was gisteravond niet bepaald gezellig,' mompelde ze, en streek haar donkere, lange lokken uit haar gezicht.


    -

    Primrose
    "Denk je dat de rebellen gaan winnen?" vraag ik
    Ik ben de grootste idioot ooit, door me als een ondankbaar kind te gedragen tegenover Lucas maar nu ik hier sta te praten met Amycus voel ik me raar vertrouwd en op m'n gemak. Alsof we nooit ruzie hebben gehad.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Cassie - District 9
    'Ik ben de halve dag bewusteloos geweest,' zeg ik met een zweem van een glimlach. 'Ik heb zo'n beetje alles gemist wat er gebeurd is sinds we de hovercrafts uitkwamen.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.