• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 36!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "O ja, dat is ook zo. Jij bent hier het ezeltje die zo koppig is om van alles uit te vreten." Ik kuste hem grinnikend terug. "Wat is er voor nodig om jou in bed te krijgen?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    'Dat weet ik,' antwoordde ze plagend, haar lippen waren gekruld tot een glimlach.
    Je bent geweldig. Het was niet wat ze wilde horen, niet echt. Maar toch was ze er meer dan tevreden mee.


    -

    Saph
    Aangezien zijn familie in de buurt is, hou ik mijn mond maar voordat ik er een opmerking uitflap die neit voor de kleinere oortjes zijn bestemd. nou, eigenlijk alleen voor Fayan's oortjes.
    'Goed, goed, ik ga al,' grijnz ik slaperig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    Ik grijns, maar ben te moe om te antwoorden. Het is een openbare kamer, als er iemand binnenkomt hebben ze pech. Ik doe mijn ogen dicht.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Goed zo. Ik win!" lach ik terug en ik sta op en rek me even uit. "Waar slaap je eigenlijk vannacht?"
    Weer hier in het ziekenhuis? Of ergens anders?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ik ga maar, Daiyh valt straks in slaap denk ik en dan heb ik niks meer te doen, aangezien niemand Amycus wilt zien en de rest nogal saai is.

    Dus, bye <3]


    -

    [ ik was ook van plan naar bedje toe te gaan :'D Bye schat <3 *gaat laatste paar Saph posts wel afmaken*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Laat mij maar alleen D: *very bored and hyperactive*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    'Is 'Bij jou' een optie?' mompel ik slaperig. Ik heb geen zin om hem los te laten, helemaal niet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan schreef:
    [Laat mij maar alleen D: *very bored and hyperactive*]


    [ik was gister wakker tot half drie, en moest er om 9 uur uit.
    Have mercy!!]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Sinds wanneer slapen jullie zo vroeg?? Achja ik ga uitloggen, zodat ik me volle 100% procent kan richten op m'n boek]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Haha, ik hou je ook niet tegen hoor :'D Maar waarom moest je er zo vroeg uit o.o En ging je er zo laat in? o.o Je bent net zo koppig als Saph, geloof ik :'D]

    Fayan - Stylist
    "Ja, dat is zeker een optie," antwoord ik. Mijn familie keek opeens heel overdreven en geïnteresseerd naar het nachtkastje waardoor ik grinnikte.
    "Kom." zei ik lachend en ik pakte hem bij zijn hand.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [you know what they say, je stopt altijd wel iets van jezelf in je karakters. ^^
    Omdat mn ma weg ging en ik haar winkel moest draaien en de RPg TE awesome is?]

    Saph
    Samen lopen we de ziekenzaal uit, waar een persoon ons naar de vrije kamers wijst. mooi, ik ben die ziekenhuis bedden echt zat.
    'Denk je dat het goed gaat gaan, morgen, als ik je familie moet ontmoeten?' vraag ik slaperig.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 1:00 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Poor you ): En ja, RPG's zijn awesome, hehe.]

    Fayan - Stylist
    Ik knik enthousiast.
    "Zag je ze niet kijken dan? Ze zijn nu al weg van je!" lachte ik en het was niet gelogen. Ik weet zeker dat ze hem geweldig vonden, net als ik.
    Ik plofte neer op een bed en wurmde mezelf uit mijn kleding. Eigenlijk was ik best wel moe.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    'Nou, nee, ik was bezig met het kijken naaar jou. ik moest mijn ogen laten rusten,' antwoord ik met een slaperige glimlach. Ik trek mijn kleren uit en plof in het bed.
    'De D13 kamers zijn koud.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.